Ty i ja – 640

Co?

 Znowu mam pisać o ostatniej nocy???

 O najpiękniejszych snach,nocnych marzeniach , a może jakiejś, zbyt pięknej aby mogła być prawdziwa, kolejnej „wizycie” we własnej przyszłości?

W Naszej przyszłości moja Najcudowniejsza!

 Sam nie wiem ile tego jeszcze wytrzymam piękna Chabrooka ? 

Nie, jasne że nie o te noce chodzi! Okrutne bywają,  a właściwie są zawsze po tych nocach poranki.

I gdyby nie jedna futrzasta mordka. Też piękna buzia, pełna wyrazu, to wolałbym, ….sam tego nie wiem. Lecz słodkie „miał” nie daje mi szansy.

Ciebie też mogł przecież budzić tak śliczny pyszczek, niestety nie był on aż doskonały. 

Bo choć była piękna,  i choć marzyłaś o niej,  to przecież  miała skazę ,jedną jedyną, lecz  nie do wybaczenia! 

Straszną, największą z wszystkich możliwych! 

Nie była godną miłości!  Bo przecież dał Ci ją trędowaty.

Ktoś też niegodny Twej cennej Przyjaźni. Ktoś kto wcale nie umie  żyć nawet ,jak zwykły, przeciętny człowiek. 

Kto potrafi tylko jedno w całym istnieniu. .

Coś co jest niepotrzebne nikomu. Umie kochać , nic więcej. … Nieprzystosowany,  niczego nie warty, nawet nie człowiek. ..

Z ludźmi się przecież rozmawia…

A okno? To jedyne? Ostatnio jakieś takie samotne. Owszem  odsłonięte trochę. Więcej niż średnio!  Lecz czegoś, a może kogoś mu brak Jedyna.

Kogoś kto mógłby być tym Najważniejszym. Jedynym w życiu. Gdzie on moja Najdroższa? Gdzie jest Twój Żyd?

Czy mógłbym być tym Kimś tak bardzo szczęśliwym ja? Nie ma Jedyna i nigdy nie będę na tym małym przepieknym (dzięki Tobie) świecie!  Nie ma niczego upragnionego bardziej przeze mnie.  Co z tego? Co z tego nawet że wiedziałbym  jak mam uczynić Ciebie szczęśliwą? 

Nie mogę,  bo z własnym szczęściem nie chcę powiązać żadnego cudzego nieszczęścia. Tym bardziej  Twego też, bo przecież. ..

Sama wiesz Chabrooka, i ja też wiem niestety…

Zapomnij. ..

Skomentuj

