Ty i ja – 639

Wczoraj nie dotarłem „do Ciebie” i dziś czuję się jakoś głupio. Tak jakbym się  umówił z moją Jedyną a potem ją olał. 

Dziwne uczucie, nieznane dla mnie bo zawsze szanuję swe własne słowo.  Choć  nie zawsze zwyczajnie sobie z tym wszystkim radzę. 

 Nie jestem nadczłowiekiem „moja” Chabrooka!  Nie radzę sobie często z czymś nawet tak „drobnym” jak tęsknota do Ciebie, Najdroższa . Do jedynego świata gdzie słońce ma Twe oczy i włosy. Gdzie powietrze nosi ten delikatny zapach Twojego ciała Kochana. Gdzie szczęście jest po prostu Twym cudnym uśmiechem.

Tam jest….najpiękniej,  w tym maleńkim , w marzeniach,  choć tam, wspólnym świecie. ..

Na Tej ziemi go nie ma. Lecz czy mógłby tu istnieć? Czasem wierzę. ..

Nie…?

Wczoraj nie dałem rady, nie zobaczyłem tego cudownego okna. Wczoraj, zwyczajnie zabrakło mi siły. Gdy w słońcu jest ponad 30, to dla mnie samobójstwem jest każda fizyczna praca. Wczoraj musiałem. . Potem jeszcze rower…

A potem została ze mnie tylko stara zużyta skóra z człowieka.  Nic więcej. 

Nawet dla Ciebie. 

….

I właśnie to jest wszystkiego- niemocy, niemożliwości jedyną przyczyną. 

W Tobie jest światło a we mnie tyle ciemności. ..

Jak to połączyć. Budzę się wtedy gdy Ty już zasypiasz…

Lecz czy jest coś co bardziej się  uzupełnia nawzajem jak Ty i ja? Jak Dzień i noc?

Pani o „niejasnym a może mętnym” nazwisku szuka asystenta. A może kogoś pod czyją nagrodą można bedzie się znowu podpisać.

Ktoś ma dostęp do klejnotu, może miał, bo tego nie wiem a szuka zapewne byle czego??? 

Mam nadzieję że  Ty zrezygnowałaś z tej współpracy z hioporytką i snobką ☺  

Skomentuj

