Ty i ja – 638

Miły poranek. Miła rozmowa z „nieznajomą”po pięknych marzeniach sennych . Potem zobaczę pewnie to jedyne okno na świecie, te które chyba rzeczywiście kocham??? 

Tak , Chabrooka ! Wiem, to jakieś zboczenie- kochać przedmioty martwe. Przynajmniej jestem zbokiem oryginalnym, choć czy  nim jestem?

Dla mnie Twe okno żyje. Ma swe nastroje, charakter, nawet swą klasę w tej pięknej  prostocie. Bywa zalotne, wesołe, a czasem nawet radosne. Choć zdarza się  w nim i smutek , niestety Najdroższa! 

No cóż,  Ciebie oglądać mi nie jest dane. Więc ono jest w jakiś sposób Twymi  oczami. Cieszę się  bardzo że masz je otwarte.Po tych długich miesiącach/latach, gdy zaciskałaś powieki  Jedyna moja.

Gdy bałaś się  widoku świata. …a może tego że świat Cię  widzi?

Nie musisz bać się  NICZEGO Najpiękniejsza „moja”. Ma dusza jest przy Tobie wciąż . I zawsze będzie chronić Cię  Najdroższa! 

Martwię się  trochę o mego jednego Przyjaciela przez sieć. Twa imienniczka Przeźywa chyba bardzo ciężkie chwile. Zamknęła się  w  sobie, zniknęła. Jak kiedyś Ty. Nie wiem co zrobić a nawet myśleć,  lecz olać tego nie umiem wcale. Doradź Kochana, Ty wiesz co znaczy – patrzeć na ścianę. 
 

Skomentuj

