Ty i ja – 637

Mam nadzieję że jesteś już po sesji i wszystko masz „z głowy” Kochana. Mógłbym się dowiedzieć u źródła,  tylko powiedz mi Chabrooka po co? 

Dla swego spokoju? Wiesz że wybieram  Twój spokój  Jedyna.  

Mój ??? 

Może wrócić tylko pod jednym warunkiem.  Widok mojego słońca da mi więcej niż spokój.  Da/dałby mi Szczęście,  tylko co z tego?

Wiesz Najdroższa spotkałem,  a raczej poznałem bardzo interesującą osobę. Z Londynu,  więc nie jest to coś dotykalnego! A jednak ! Ktoś kto czuje podobnie jak ja. Jak Ty też,  chyba że jesteś KIMŚ innym, a w to nie uwierzyłbym nawet Cię  widząc. Zbyt dobrze znam i rozumiem Twą zbroję,  zbyt dobrze…niestety! 

Wracając jednak do M/nie chodzi o Miłą/ wydaje się  być kimś więcej niż tylko jakaś tam sobie  „bratnia dusza”. Jest związek,  jakieś pokrewieństwo pomiędzy nami.

 Znasz me teorie,  przecież wiesz…

Może  zbyt wcześnie by  Ją klasyfikować ,lecz u mnie to niezależne, to tylko czy aż sprawa odczucia.

Ją czuję jak rzadko kogo! Jasne że  nie tak jak Ciebie,  tylko że to chwila dopiero, w dodatku me serce całkiem zajęte. Dziś  innych ludzi odbieram z pewnością Duszą, zapewne mózg też jest obecny.  A serce, gdzieś obok Ciebie , choć przecież staram się kochać innych. ???

Kochać przez próby zrozumienia, poczucia ich duszy. Z różnym skutkiem Najdroższa i Najpiękniejsza.. .. 

Obama okna , pracowni i Twego  pokoju, jakieś smutne Najdroższa . Jakieś ciche, przytłumione. ..jak moja Miłość dziś. 

Tak przytłumiona, że huczy rozsadzając mi głowę a może duszę i serce? 

Skomentuj

