To i ja – 634

Miłość? ??

Wciąż chciałbym choć trochę zrozumieć własne uczucia . Tak, ważne jest aby Czuć i czuję, ale rozumienie jest sednem tagu zwanego męskością.  Właśnie nie bohaterstwo czy tym bardziej fizyczna siła!

Kiedyś pisałem czym dla mnie jest Miłość.

 Kiedyś! 

W zakończeniu tej książki.  Bo przecież pisałem to jako książkę, na ktorą była już umowa z wydawcą. 

Czym dla mnie jest Miłość, to było w rozdziale ostatnim, czwartym, a cała książka liczyła raptem ze trzysta stron. 
Dziś będzie więcej niż dwa tysiące,  a ile jeszcze do końca. ..mojego. .

Lecz wracam do miłości,  bo przecież tak wielu rozumie to jako walkę. Jako zabawę kto będzie górą. A jeszcze  inni zastępują Ją czymś co nazywają „partnerswem” . 

Bzdury, kretyństwo bo przecież w miłości nie ma żadnych zasad. To nie jest kontrakt : ty tyle a za to ja tyle samo! W prawdziwej miłości zasada jest jedną!  

Liczy się  tylko dobro swej ukochanej , Jedynej lub nawet jednej z wielu, osoby.

I obojętne czy jest to dziecko,matka czy Ta Twoja druga połowa.  Bo tylko jej/jego dobro jest ważne.

 A własne? Tylko o tyle gdy z tamtym nie sprzeczne.  I tylko z takiej miłości rodzi się nowy człowiek. 

On chce być lepszy dla ukochanej.  Odda,poświęci wszystko, lecz wszystko co jest tylko jego. Nie sprzeda innych, siebie odda za darmo!

Dla Ciebie, Tobie oddam swe życie lecz Twoje życie nie dla mnie Najdroższa. ..

Skomentuj

