Ty i ja – 628

Nocą byłaś gdzieś indziej, nie przyszłaś choć przecież czekałem, zawsze czekam moja Jedyna. Moje życie od kilkudziesięciu lat to nic innego jak czekanie na Chabrooką. I znowu czekam, choć wcale nie chcę kolejnych Znaków. 

Ale chyba tylko Twe oczy mogłyby mnie przed nimi uchronić? ??

Wczoraj…

Dzwonią do mnie różni ludzie, że niby zgubiłem prawo  jazdy.  I rzeczywiście!  Nie mam go w portfelu, a portfel wyjmowałem w ostatnią niedzielę  w vision express. W Z…, tymczasem gdy dzwonię na numer z ogłoszenia słyszę nazwę Twojej dzielnicy w  B…. i nic nie rozumiem. Zaraz po terapii jadę z dziwnym uczuciem, lecz nic nie rozumiem wciąż! 

Wysiadam, podchodzi do mnie młoda dziewczyna,  wyciąga rękę i się przedstawia. …

Tracę na chwilę mowę…z miliona imion słyszę to najpiękniejsze,  w dodatku mieszka tak blisko Ciebie. ..

Były już przecież tysiące tzw. Dziwnych okoliczności: setki podobieństw w rozumieniu świata , czy choćby jom kipur w moje urodziny. Setki powracających dejavu i jeszcze wiele…

Nie wiem, ja tego nie chcę,  ja tego sobie nie wymyślam… wcale?

Czy wszyscy którzy byli już „po tamtej stronie” mają takie same przeżycia. 

Czy to jakiś szczególny zmysł? Cokolwiek,  to ja wcale nie chcę bo to zbyt trudne..

A przecież wcale na mnie nie wpłynie,  bo kocham i będę kochał.

Skomentuj

