Ty i ja – 619

Na moim świecie, jeśli gdzieś jeszcze jest…On, od zawsze była tylko jedna, Jedyna kobieta. Poznałem ją dawno, ponad trzydzieści lat temu. Gdy byłem gdzieś indziej, całkiem gdzie indziej!  

Choć gdzie To jest nie wiem Najdroższa . W duszach miliardów ludzi? Bilionów innych Stworzeń? 

Nieważne albo najważniejsze,  a w sumie różnica jest tak ulotna , bo bez względu na cokolwiek To miejsce i tak istnieje, każdy tam trafia, w pewnym sensie! 

 Więc tak, znałem Chabrooką jeszcze zanim zjawiła się na tym świecie. Szukałem jej potem we własnych  snach. Nie potrafiłem znaleźć na jawie. 

Aż spotkałem, wtedy gdy umysł był zaburzony wieścią o ciężkiej własnej chorobie. 

Wytłumaczenie żadne!

Do niczego co zrobiłem,  nie miałem praw żadnych i nigdy ich nie będę miał! 

Dziś Marzę by spotkać Jedyną, by choć raz jeszcze z bliska zobaczyć te oczy…te usta. I wiem że nigdy Jej nie poproszę, bo nie mam prawa zakłócać jej życia. Wystarczająco je zaburzyłem! 

Nawet po tak dziwnych snach, jak te dzisiejsze, gdy nie wiem co czuję bardziej Najdroższa.  

Gdy raz byłaś moja (choć to nie tak,bo ja byłem też Twój bez reszty) a chwilę potem wychodziłaś za mąż. 

W białej sukni,  z miłości. ..

Byłaś szczęśliwa….,  z kimś innym…

Sam nie wiem co czułem wtedy mocniej, ukłócie zazdrości czy szczęście z tego że Ty właśnie spełniasz swe własne marzenia???

 Dalej tego nie wiem Jedyna i nawet nie wiem czy chciałbym…wiedzieć. 


Czy cokolwiek chcę wiedzieć, pozatym że kocham Ciebie tylko. ..

….

A może model Peugeota ? Ulubiony, bo Twój?  Zrobiłaś prawko? Chodzi o numer w nazwie. 

??? 3- gimel , 7 – zain. Z hebrajskie.  Obie liczby szczęścia, przy czym siódemka jeszcze doskonałość, kompletność i szabas. 

A to zero? 

Pewnie zero to ja☺ 

Skomentuj

