Ty i ja – 617

Znowu sny o czymś co nie zdarzy się nigdy!  Tak Chabrooka? 

 O Kimś kto dla mnie nie istnieje wcale. Nie istnieje?? 

Nie to ja nie istnieję, to mnie nie ma nawet na marginesie Twojego życia! A Ty w moim? Nigdy nie było nikogo kto byłby tak bardzo ważny dla mnie. Tak, z pewnością Miła, Mama i nikt więcej Jedyna. Nigdy do żadnej kobiety nie używałem tego (Jedyna) słowa. 

Zresztą co to ma za znaczenie  dla kogoś kto nie istnieje w tym jednym, najważniejszym dla niego świecie? 

W dodatku wciąż karmię się marzeniami. Wciąż liczę na to że kiedyś. …

Jeśli nie na tym świecie,  to przecież istnieją inne…

Czy można  narodzić się po raz następny? Tyle jest na to przekazów . W każdej religii, w wielu systemach filozoficznych i w końcu sam doświadczyłem tego (???). 

Chcę wierzyć, bo jeśli nie to po co żyłem?

Po co ludzie mogą umierać gdy jeszcze nie są gotowi?

Skomentuj

