Ty i ja – 618

Radość z życia, z tego że istnieję. A może z tego że Jest Chabrooka? 

Czy to epikureizm?

A przy okazji czy numer w nazwie Twojej pracowni to rok zapoczątkowania filozofii Epikura?

A może data założenia pewnej biblioteki w Aleksandrii? Numer polskiego dywizjonu myśliwców czy część numeru telefonu? 

Zapewne powód jest jeszcze  inny, chciałbym go znać. .., ale. ..

No właśnie!  Znowu marzenia o czymś czego nie będzie. Choć tak bardzo kocham.

To niesamowite! Niezrozumiałe! KIM JESTEŚ JEDYNA?  Po prostu kim Ty jesteś,  bo całkiem nie pojmuję skąd, dlaczego, po co?

Myśli? Uczucia??

A dziś musiałem być Tam trochę dłużej. Bo przecież miałem dwa miejsca odwiedzin. Twój dom i Twe miejsce pracy,  pracownia mojej ukochanej.  I byłem,  i widziałem to przepiękne okno. Jedno, nieduże a jednak najbardziej ważne na całym świecie! 

Jeszcze o numerze, szukam i mam kolejną teorię. X.( kropka,czyli 0)Y kolejność według alfabetu(a to 1, b-2 itd.-inicjały z imieniem w wersji obcojęzycznej (np.ang klub – club )

Czyli X.Y mocno naciągane ale chcę zrozumieć, tak jak chciałbym kiedyś rozumieć każdy Twój ruch, oddech, gest,nawet mrugnięcia okiem,zmarszczenie noska. Bardzo chciałbym znać Cię tak jak nikt nigdy nikogo!  Najdroższa. 

Skomentuj

