Ty i ja – 615

Jeden z najpiękniejszych widoków na internecie,  Chabrooka!  Coś tak pięknego jak Twoje oczy, prawie….

Masz działalność, firmę,od kilku dni dopiero, ale bardzo się cieszę moja Jedyna. To lepsze niż związanie się  z byle snobką i hioporytką, która potrafi przywłaszczyć sobie cudzą nagrodę.

A zresztą,  B-g z nią, a Ty jesteś cudowna!

Niedługo jadę na terapię ale wciąż cieszę się z „Ciebie”, z Twego sukcesu który osiągniesz.  Bo tego jestem pewien. On musi (!) mnie wysłuchać. Bo nic nie chcę i nie będę chciał dla siebie!

Cieszę się, choć czasem mi się  przypomina pewien komiks Najdroższa….i wtedy trochę ma twarz smutnieje ale i tak dziękuję za radość, za każdą…

Szabat Szalom Jedyna 

Skomentuj

