Ty i ja – 613

Czasem nie wystarczy mi jedna z Tobą „rozmowa”, czasem chcę jeszcze więcej ułudy. A właściwie to zawsze czuję niedosyt Chabrooka i wiem że czułbym nawet gdybym był z Tobą codziennie. Cóż jest takiego akurat w Tobie?  Ze sto tysięcy razy słyszałem już to samo pytanie. 

Nie wiem Jedyna i nigdy tego wiedział nie będę . Wybacz lecz wcale nawet tego wiedzieć nie chcę.  Boję się  że  może  wtedy zaklęcie by przestało działać!  Czar prysnąłby i Miłość znikła…

Nie, to wcale nie są czary,  to coś co starsze jest nawet od B-ga!  Bo jak powstał On, który mógł Go stworzyć. Był/Jest bytem wiecznym?

Lecz kiedy On jest, to gdzie były siostry,  gdzie była Wiara, Nadzieja,  Miłość? 

Ach to zbyt dużo jak na mój rozumek troszkę zbyt  mały. Jakkolwiek by było to jedno jest tylko ważne :  nie ma powrotu gdy raz spotkało się przeznaczenie. Nikt nie odwraca się od swych marzeń i nigdy nie można zapomnieć kochać. Gdy kochasz nie siebie samego!


Odwiedziny były, dziś miałem tylko chwilę. Ale okno bardzo ładne. Co jest za nim? Czy jest/była w moim życiu rzecz której pragnęłem bardziej niż  widoku pewnej uśmiechniętej buzi i tych jedynych oczu na moim świecie? 

Skomentuj

