Ty i ja – 609

Od wczoraj. …, nowa terapia. Oddział dzienny leczenia nerwic ,chyba tak to się nazywa ??

Na razie jestem dość przytłoczony ludzkimi problemami…

Opowiadamy o nich ,a raczej jedna z osób z małej grupy rozmawia o swych problemach z terapeutą , o uczuciach, przy innych. Po sesji inni mogą wyrazić swe uczucia, odczucia…itp.

Ciężko wczuwać się, przeżywać traumy innych. Kiedyś przyjdzie moja kolej… gdy będę gotowy?

Jak można być gotowym do takiej wiwisekcji ???

Jak mógłbym mówić o tym czego sam nie potrafię zrozumieć, nazwać nawet? 

Nie wiem na ile jestem w stanie się tak po prostu otworzyć? Jak nazwać swe uczucia, myśli?  Jak powiedzieć kim jestem skoro sam tego nie wiem? 

A nawet gdybym wiedział to wiesz Chabrooka jak jestem, byłem zamknięty…

Przecież dopiero spotkanie najwspanialszej kobiety na świecie, dopiero to że Ty się otwarłaś ,   otworzyło przed Tobą  też mnie. 

A tu, teraz…jak? 

Czy to że ktoś przede mną się „rozbierze” spowoduje z mojej strony to samo?

Nie wiem,..? Wątpię. .., to nie Jedyna przecież!  Nie moja Najdroższa!  Nie część mojej własnej duszy.

Czuję się przytłoczony, nie wiem czy sprostam? 

Z drugiej strony przecież sobie obiecałem, obiecałem zrobić wszystko co może pomóc mi odzyskać swe życie. Bez Ciebie Jedyna to takie trudne..

Bez Ciebie? Co to za życie i komu potrzebne…

Z Tobą nie mogę ,nawet marząc i bezgranicznie pragnąc… ,nie chcę tego, …wcale??? Bez CIEBIE. .?

TO NIE JEST ŹYCIE. …TO JEST NIC MOJE KOCHANIE. ..

Pieprze wszystko* to pierdolone gowniane życie kretyna!!! Bez kompletnie źadnego sensu. Nikomu nie potrzebne a najmniej samemu mnie . 

Jak to zmienić Jedyna, jak się nie poddać? Krzyczę przez łzy a nikt nie usłyszy. Świat zatkał uszy,  karze mnie za to że sam też zaciskałem oczy i uszy na jego ból. 

Cóż, należy się, ale czy przez to mniej  tego bólu czuję ? 

Skomentuj

