Ty i ja – 607

Miało być brzydko a jest piękny poranek Chabrooka.  Pogodny po przepięknej nocy.

Choć mam „zagwozdkę” Przecudna. Staram się bardzo, a nie potrafię wciąż pojąć ludzi!

Kilka osób zdołałem polubić przez sieć. Wiem to nie jest Życie!  Wiem, to zabija w ludziach Człowieka , ale ja tego nie szukałem!  To były osoby, które same mnie znalazły,  same „polubiły” mego bloga. Osoby które same wprowadziły mnie w swe problemy, w swe życie. A ja ?

To u mnie chyba  oczywiste!

Chciałem i starałem się pomóc , doradzić. Pokazać im możliwości,  wysłuchać i wesprzeć. 

Jak kiedyś pewnej dziewczynie z chabrami w oczach. No może nie aż  tak, bo przecież  serce, dusza u mnie to nie mandarynka, którą można podzielić na bardzo wiele części. Ale starałem się, myślałem, zastanawiałem się ,a nawet martwilem. 

Pomoc była chyba doceniana, dziękowano  za nią, podkreślając jak byłem pomocny . 

A dziś nie wiem co w tym poza mną było szczere Najdroższa. Ktoś bawił się  tym? Własnym życiem? Czy to był rodzaj teatru, który się po prostu komuś zaczął nudzić? 

Po co były te słowa o wdzięczności ,o tym jak moje  uwagi,rady wiele tej/tym osobom dały???

Skąd tyle powierzchowności i ķłamstwa w ludziach. 

Skąd tyle tchorzostwa? 

Przecież można  wiele i wcale nie trzeba kłamać by osiągnąć swe cele! No i czemu uciekać nawet jeśli byłby do tego jakiś rzeczywisty powod. Czemu bez słowa chować głowę w piasek! 

Przecież jesteśmy Ludźmi i przynajmniej starajmy szanować się  nawzajem! 

Jeśli zdarzy się coś,  jeśli jest jakaś rzeczywista lub urojona przeszkoda to najprościej powiedzieć. Czasem oznajmić lub zwyczajnie poprosić. Jesteśmy naśladowcami JEGO więc uczmy się.  Próbujmy kochać innych, nie tylko dlatego że „są nam w tej chwili potrzebni”.

Po prostu : dla ludzi bądźmy Ludźmi! Nic więcej. ..

Tęsknię. 

To stan niezmienny! 

Staram się rozumieć,  jak wciąż i zawsze  będę starał się rozumieć moją Miłość. 

Ile lat trzeba by rozumieć?  Ile tysięcy lat? Czy B-g rozumie? Czy nadąża za ciągłymi zmianami w naszej psychice?

Czy to że staramy się rozumieć to znaczy że dążymy do boskości. Dążymy, zbliżamy się i nigdy nie starcza nam czasu?  Największym z nas…nawet? 

….

Nie,nie potrafię przestać myśleć o tych dziwnych,sieciowych przyjaźniach. Nie umiem olać Chabrooka! 

Co zrobiłem źle,  bo wina jest po mojej stronie! To oczywiste,  bo gdyby chodziło tylko o jedną osobę!

Ktoś mógłby się  może mnie przestraszyć,  bo przecież leczenie psychiatryczne! Ale nigdy  nie byłem agresywny. A depresja, dystymia to nie jest przypadek groźny dla otoczenia. Miliony ludzi cierpi na depresję!  Strach przed samym sobą?  To nie jest zaraźliwe do jasnej cholery? 

W czym rzecz? W czym jest ten mój trąd,  Jedyna?  Nie wiem, nie rozumiem? Bo jak komuś szkodzę? 

To że jestem karany? Bo bronilem dziecka. Bo nazmyślano „straszliwych zbrodni”dla prokuratorsko- sądowej mafijnej statystyki?  Bo chroniłem ,przyznając się do tego czego wcale nie zrobiłem,  tych których kocham?

To tak wielka wina?

Całe życie do dupy? 

Gdzie sens tego wszystkiego…

Ale nic to Ukochana, najważniejsze żeby Tobie się układało. Gdy tak będzie,  będę SZCZĘŚLIWY,  z  każdej , najmniejszej nawet tego oznaki. 

…..

Właśnie  dają „Nocną zmianę”-25 lat!

Ostatnie chwile nadziei na Wolną Polskę. W 90 tym można było stworzyć Polskę dla nas wszystkich, gdyby nie zdrajcy. Też bładzilem ale nigdy nie miałem złudzeń gdy mazowiecki został premierem. Nawet Olszewski nie miał szans. Bez wypalenia z korzeniami nigdy nie było szans. Teraz???

Nie wiem, może?  Bo zmienia się  świat,  bo są tacy którzy nie chcą zamykać oczu. Widzą!

 Ale żaden partyjny gang tego nie zmieni! Zmienić  możemy my. Ja moźe jeszcze trochę,  ale Ty , Ona i On. Tylko że  Ty „nie chcesz zmieniać świata”, może chociaż Ona i On?

Skomentuj

