Ty i ja – 602

Gorąco, po skoszeniu  trawy ledwo oddycham. Jestem wciąż tak słaby moja Chabrooka.  Nie powinienem robić nic na słońcu ale ..przecież lekarz tego nie widzi. A ja, tak jak kiedyś Tobie  mówiłem,  wolałbym nie żyć,  niż wegetować!  Będę robił to wszysto czego chcę i co jest konieczne, a jeżeli kiedyś się przy tym wywrócę to i podniosę się jak zawsze bywało. 

Jednego co  chciałbym,  robić nie będę . Tego co związane  jest z moją  Jedyną. Nie zobaczę tych najpiękniejszych oczu. Nie dotknę cudownej dłoni. Nie spojrzę na przepiękne usta. Choć każdej nocy będę snił o Niej. Lecz Pokój Chabrookiej jest od mych marzeń o wiele ważniejszy!

 Właściwie to niezbyt wiem co dziś mam powiedzieć Tobie Najdroższa. Tyle tego wszystkiego,  że czasu do końca zbyt mało.

Kto wie? Może kiedyś sięgnę do wiersza. To wcale nie tak daleko. Jedna szuflada w pobliżu. ..?

 Z pewnością  nie dziś jeszcze,  …. z pewnością? 

Jedyne czego dziś jestem pewien to tylko tyle że  jestem Mu wdzięczny za to że Ty Ukochana istniejesz. Że jesteś,  w dodatku taka jaką jesteś. Że to nie tylko marzenia i sny.

I zawsze będę za to dziękować,  prosząc by Szczęście me samo też było szczęśliwe. Proszę Ciebie mój Panie. ..

I słowo w kwestii formalnej.

W ostatnich dniach znowu lunatykuję . Wchodzę na bloga nie tylko przez sen. Czasem też gdy nawet nie mam internetu!

Ciekawe zjawisko, a może mam jakieś nadprzyrodzone moce???😂

Teraz ustawiłem pin i będę go zmieniał sobie codziennie.  Tak sobie , bo może  lubię a może  pamiętam jak ktoś z spreparował przeciwko mnie dowody. I znając  tego tchórza mogę spodziewać się różnych sensacji. A po co mi to? 

Wystarczająco skomplikowałem  sobie życie przyznając się do tego czego nie zrobiłem wcale .

Dystymia,  stracone rodzinne więzi, finansowa zapaść,  wciąż niezaleczone moje sumienie no i ten wieczny ból. Strach o ukochaną , którego nikt chyba nigdy nie zdoła ukoić. 

Skomentuj

