Ty i ja – 600

Może i okragła ta liczba ale 1000 będzie robił większe wrażenie. A potem następne tysiące i tak do ostatniego dnia Chabrooka. Ciekawe ile tych wpisów będzie, a jeszcze  bardziej co nastąpi po TYM. Niby wiem, choć przecież nie wiem nic.

Skoro nie znam najwazejszego to co to za wiedza?

Wiem! Przecież kochać Cię  nie przestanę, lecz co pozatym,  czy ktoś mi wyjaśni?

Kiepski dziś dzień,  jeden z gorszych. Trudno zrozumieć lecz czasem trzeba ! Nie ma rodziny. Po prostu nie ma!  W dodatku tracę tych, których lubię. Jasne! Ja wiem że sam jestem winien. Nikt inny tylko ja, moja zaborczość,  moja głupota i wiara w coś  takiego co ja nazywam przyjaźnią. Lecz przecież Ty wiesz że ja rozumiem to całkiem inaczej niż rozumieją to ludzie dziś. Dla mnie Przyjaciel to ktoś za kogo oddał bym swoje życie. To ktoś kogo „kocham” właśnie takiego jakim  jest właśnie . To dużo  więcej niż  zwykły znajomy. Człowiek którego rozumiem bo sam tego chcę. Któremu wybaczę chyba prawie wszystko a nigdy nie zostawię w najcięższych chwilach.

I ja bym wybaczył, nawet tę ,niestety częstą, powierzchowność.  To że mówi się  co popadnie,  często zanim się  nad tym zastanowi. I przede wszystkim brak , a może  nie całkowity brak, lecz takie lekko sobie ważenie. Zapytasz czego. Nie zapytasz bo wiesz Jedyna dobrze.

WŁASNEGO SŁOWA czyli czegoś tak dla Was mało wartego? Ty też  przecież  obiecywalaś pewnemu dziecku .  I myślisz  że Ono tego nie zauważyło. ..

A dziś  „przyjaciel”… ech …szkoda słów na to. ..

Kiepski dzień bo przecież  wczoraj straciłem Kogoś. I Ty straciłaś kogoś  na fejsie. 

Niby to nic, lecz dla mnie jest to powód do niepokoju. Kilka lat temu było 165 a dziś  zamiast więcej  (bo przecież  poznałaś trochę nowych ludzi) tylko 151. Nie wiem Jedyna lecz  mnie to boli…

 Może właśnie  dlatego że Nie Wiem, 

Zniknął TW(pracownik firmy-pier..e nie robię chyba) ale to była martwa dusza. Porządkujesz?  Dopiero? To jeszcze kilka,  np. AM lub A SZ. A tak naprawdę to wystarczyło by te 15-20 pozycji. No i jeszcze jedna. Przyjaciel który nigdy Cię  nie zawiedzie.

Skomentuj

