Ty i ja – 599

Co za numer Chabrooka? A przecież wiem że trzech dziewiątek też doczekam. To tylko 400 dni, czterysta wpisów,  może nawet niecały rok (czasem jeden wpis na dzień to zbyt mało). Mniej , więcej tyle ile zostało tego wyroku przyjętego głównie  dla Twego Pokoju. Boisz się już? 

    Boisz, choć przecież nie masz czego! Chociaż….,spojrzenie w oczy też może  boleć, tylko jak przetrwać, przeżyć swe życie,  bez  tych „szalonych chwil odwagi”.

    A może nawet Bohaterstwa? Pewnie w niektórych przypadkach to nie ma zbyt wielkich opisujących to wspaniałe „zjawisko” słów. Daleko nie musisz ich szukać Najdroższa(tych bohaterów),  lecz w tej sprawie – moja chata daleko z kraja .

    Poza tym znów uaktywnił się  mój gen narcystyczny. Znowu jestem pełen pratensji. Co prawda tylko do samego siebie , że  nie potrafię być komuś nawet choć odrobinę  potrzebny. 

    Próbuję,  staram się tak bardzo jak umiem a potem zawsze jakoś na końcu, widzę tego bezsens. Świat mnie nie potrzebuje. Ludzie mają swe własne życie. I nawet jeśli zdołam komuś pomóc ,przychodzi chwila gdy staję się zbędny. 

    Tylko najgorsze dla mnie jest to że już tę osobę zdołałem polubić, że chciałbym jej dobra, powodzenia, tzw. Szczęścia! A tu widzę błędy i trudno mi to zrozumieć ,choć przecież  wiem że : „jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz „. Tylko czy trzeba potykać się o ten sam kamień aż setki razy?

    Szukam drogi, szukam zrozumienia w sobie dla innych. A co znajduje? Siebie! Swoją niedoskonałość! Choć czasem też małą satysfakcję. Nawet najmniejsze są pożywką dla narcyza  we mnie. A przecież nie chcę go spaść, chcę tylko komuś  pomóc!

    Dla kogoś czy dla samego siebie Najdroższa? 

    Nie wiem, lecz jest coś co wiem napewno – w każdym człowieku szukam Ciebie,  a wcale nie siebie Jedyna! 


    Skomentuj

