Ty i ja – 598

Wiem Chabrooka że raczej nie widzisz w tym mojej ręki. Znając Twe przekonanie o swej samodzielności do przesady. Lecz fakty mówią coś całkiem przeciwnego. Ja zwróciłem Twoją uwagę na tę właśnie możliwość zakończenia studiów. To ja obiecałem to sfinansować i w efekcie przecież zrobiłem to Jedyna.

I ja kiedyś dawno mówiłem że nic za to nie będę chciał. Nie będzie  zadnych zobowiązań bo dla mnie to tylko to co ja mogę zrobić dla kogoś kogo kocham. Jak wiele razy robiłem dla kotków z kilku schronisk. Też nie oczekiwałem miałczenia pod moim oknem. Bo po co mi wdzięczność skoro robię tylko to co nakazuje mi serce?

 A że właśnie  Ty ? Ty jesteś wyjątkowa. ..i tyle.

Teraz też  nie ma źadnej niezdrowej satysfakcji,  jest oczywiście ogromną radość. Po prostu,  że  robisz to co dla Ciebie  dobre i że mam w tym swój wkład maleńki. ..

Wkład niezbyt duży a moje szczęście OGROMNE

I RADOŚĆ 

I jedna sprawa mnie ciekawi, czy skorzystałaś z moich wpłat na Twoje studia. Myślę że tak , bo czemu nie. Tylko te słowa : od  tego pana nic już  nie przyjmę. Ale to wcale nie jest ważne, zwłaszcza w porównaniu z moją radością ☺

Znowu wierzę ☺kiedyś,  nawet gdybym miał czekać tysiące lat, spędzę z Tobą  zycie całe. I wiem że  nie będzie wtedy ani jednej sekundy gdy będę się nudził. Ani chwili gdy nie będę pełen zachwytu i ani jednego oddechu nie dla Ciebie  Najdroższa. Część moja będzie dla naszych dzieci,  ale one też przecież  to tylko Ty.

Jest sens w mym życiu. Jeśli nawet nie ma innego to fakt że  przecież poznałem Ciebie spina me życie w sensowną całość. 

Taki tylko jestem niecierpliwy Jedyna. Tak jak wtedy trzy lata temu! 

Skomentuj

