Ty i ja – 596

Niespokojna noc,nie bardzo przespana. Za to z cudownymi oczami w tle. Jesteś piękna Chabrooka, Najpiękniejsza! 

Wcale nie tylko w mych snach. Bo przede wszystkim w tej jedynej chwili życia, Jedynej którą pamiętam. Lecz Najpiękniejsza też jesteś w mej duszy, w sercu które nie zapomni Cię nigdy. Bo czy można tak wyprać swój mózg aby przestać pamiętać o całym swym życiu? 

Można? Powiedz mi moja Jedyna.

Nie ma Ciebie obok? Nie ma, to co, kogo ja wciąż czuję?  Kogo widzę  zawsze? Kogo, w każdym dniu, w każdej jego porze?  Gdy tylko przymknę choć na moment powieki.

Jesteś że mną! Jesteś  i będziesz  na zawsze.  A wiedząc jak bardzo pragniesz mieć  kontrolę. .. Przepraszam Cię za to że jesteś  ze mną  wbrew swojej woli Najdroższa. 

Wybacz  …ja zwyczajnie inaczej nie umiem. ..nawet za tysiąc lat tego jednego się  nie nauczę. ..jak nie kochać Ciebie. ..

Po policzku spływa łza, sam nie wiem,szczęście czy tęsknota. Łza jest tylko jedna a tyle w niej uczuć. Wszystkie jakie podarował nam Pan ! 

Skomentuj

