Ty i ja – 593

Witaj Chabrooka Panienko zza okienka. Choć przecież nie wiem nic☺

Może jesteś już mężatką i matką. Nie sądzę, ale po prostu nie wiem. 

Sam nie wiem jakbym zareagował. Życzę Ci tego, przecież  wiesz. Pod pewnym jednak warunkiem, chyba dość oczywistym moja Kochana.

Chciałbym aby to nie był  przypadek, nie dlatego że ktoś był pod ręką. 

Chciałbym  aby był to naprawdę Ktoś , ktoś  z zasadami, charakterem. Ktoś kto nie boi się  własnego cienia, kto potrafi zadbać  o rodzinę,  obroni Ciebie gdy będzie trzeba i nie schowa się przed odpowiedzialnością! 

Jednym słowem aby był  w każdym  względzie lepszy ode mnie, co przecież nie jest zbyt trudnym zadaniem😊

Pisałem już o tym? Zapewne tak. Coś  , gdzieś tam tli się  w mojej pamięci. Ale jeśli nawet chcę się  powtarzać to tylko świadczy o mojej stałości. 

Dziś  rano również stałe  czynności,  zajęcia jak każdego dnia. Pewne okienko, dziś urodziwe. Choć  bez włączenia „klimatyzacji” . Pewnie za wcześnie moja Najdroższa. 

Pewnie! Choć  to zależy  od punktu widzenia, bo dla mnie jest już od tak  dawna zbyt późno Jedyna.

Skomentuj

