Ty i ja – 585

Wiesz Chabrooka,  czasem nad ranem gdy budzę się z uśmiechem,  jeszcze zauroczony najpiękniejszymi chabrowymi gwiazdami ( gwiazdy podwójne jak bliźniaczki lecz każda inna), czasem wpadam w zadumę. Myślę, stawiam się w Twej sytuacji, próbuję chociaż.

I wiesz , nie chciałbym z Tobą  się  zamienić. Bałbym się?  Bo jeśli kiedyś czy jakoś okaże się  że wcale nie byłem podły . Że większość tego wszystkiego o mnie to nie ma nic wspólnego z prawdą. A może  nawet to że  uciekłaś od jedynego prawdziwego uczucia w Twym życiu  (modlę się by tak nie było, proszę Go każdego dnia, błagam abyś spotkała swoją Miłość, tę Jedyną prawdziwą ). Gdy wszystko zrozumiesz ale nie będzie  już komu tego powiedzieć. ..

Wolałbym nie być na Twoim Jedyna miejscu. Przy Twej cudownie otwartej duszy i jednoczesnie zatrzaśnietej głowie? ??

Jeśli  kiedyś  bałaś się  to wiedz ze nawet gdybym chciał  to nie dałbym rady zrobić Ci krzywdy. Dziś  mi bliżej wózka inwalidzkiego niż pogoni za najwolniejszym z żółwi.  Zaniedbałem to co przez dziesiątki lat pozwalało mi na maskowanie niepełnosprawności.  Nie potrafiłem znaleźć motywacji do codziennych ćwiczeń a przecież tylko dzięki  nim mogłem udawać sprawnego człowieka. Udawałem tak dobrze że nawet skończyłem studia gdzie wymagano żelaznego zdrowia.

Ale nie wszystko można udawać,  nie wszystko zwyciężyć. Mówiłem że z uczuciami nie poradzę.  Kiedyś  Ci to mówiłem!

Ale dziś idąc  czasem potykam się i nawet wywracam. Ciężko mi z tym,  próbuję roweru ale jeszcze daleko. Sam nie wiem czy poradzę?

A na szybie samochodu umieszczony jest znak uprawniajacy do Tych parkingów, z narysowanym fotelem na ķółkach.

Taka jest Prawda. Cokolwiek było, to dziś  nie musisz się mnie bać. Nigdy nie uczynił bym nic przeciwko Tobie ale teraz nawet bym nie potrafił. Stary, dziad, który ledwo daje sobie radę ze sobą  samym.

I Miłość. ..

O co Jemu chodzi?

Nadal? Najdroższa?

Skomentuj

