Ty i ja – 580

Witaj Chabrooka, dziś może trochę lepiej . 

Prosta sprawa! Jak rano w głowie był obraz z  chabrami to i nawet wstać się  chce.  Gdy nie ma to w myślach  tylko kolejna kuracja(nie, nie odmładzająca!) albo jakieś zejście(ze sceny). Choć to nie tak proste Jedyna,  nic nie jest proste dla tych co myślą nie tylko o sobie! 

No i okno. TO OKNO! Jedyne za którym jest szczęście. Całe szczęście jednego, niepozorne świata . I żeby choć szczęście było szczęśliwe. .. Żeby , a może jest. Gdybym widział co Szczęście rysuje dla samego siebie. Gdybym to jeszcze i gdybym tamto. A dzień jest piękny , chociaż tak pustawić i szary bez mego szczęścia. Bez mego Życia i bez pamięci. 

Zapomnieć czy pamiętać?  Dylematy ludzi…

Ok, przecież mnie to nie dotyczy wcale. Ja narcyz, kłamca, w dodatku hipokryta! Nie to co Twoi szczerzy i prawdomówni całkiem . Nie to co większość ludzi świata,z których każdy zasługuję na najpiękniejszy uśmiech. 

Nie ja! OK , tyle to i ja jestem w stanie pojąć. 

Czasem gdy mam lepszy dzień to pomyślę sobie.  O tym jak mam  znaleźć się  wśród tych wszystkich wspaniałych Ludzi?

Bo przecież  przebaczasz każdemu i w dodatku zawsze. Jesteś wspaniałomyślna z jednym  tylko wyjątkiem Kochanie.

Nie dziwię  się i brak we mnie pretensji. Jestem kim jestem i wiele nie zmienię.  Choć może mógłbym, tylko dla kogo  i….dla kogo.

A zresztą  czy to wypada aby trup się  zmieniał?

 I wcale nie piszę tego z jakimś żalem. NIE! Po prostu nie wiem po co żyję. Nie wiem dlaczego jeszcze,  choć  wierzę  że ma On w tym jakiś  cel.

Poznam ten cel jeszcze zanim. .., a może lepiej nie?



Skomentuj

