Ty i ja – 579

Słonecznie od rana, lecz chłodno Chabrooka. Ale to wcale nie decyduje o urodzie dnia. Dla mnie dzień staje się  ładny gdy pewne okno jest odsłonięte chociaż do połowy ☺

Pięknym staje się gdy moje słońce nie ma żadnych zasłon. Żadnych murów, przegród. ..a zresztą…..przecież piszę bzdury.

Nie ma nic co by nas mogło łączyć, a za to wszystko dzieli.

A Miłość,   co to takiego, kto toto widział kiedyś? 

Dusza?- Coś co wcale się nie liczy. Dziś jej nie ma, czy była jednak kiedyś ?

Po co wierzyć mam w to co wcale nie istnieje. Bo dla mnie życie dawno się skończyło. Sam tylko nie potrafię być pewnym kiedy to się  stało.

Lata temu gdy sobie „odpoczywałem” na intensywnej terapii?

Czy potem gdy ktoś kto był, jest i będzie Kimś najważniejszym,  zniknął. A może sam ją zabiłem? 

Co działo się pomiędzy tymi dwiema śmierciami? I czy można umrzeć znowu, po raz trzeci? 

Myśli, myśli zamiast przepięknych marzeń…chabrowych..

Niestety, nie pamiętam mych gwiazd chabrowych z ostatniej nocy. Może były ze mną, a może odeszły na zawsze? Najtragiczniejsze jest to że sam nie wiem czego chcę. Żyć dalej, cierpieć będąc najszczęśliwszym człowiekiem na świecie? Czy odejść gdzieś, uciec? Nigdy przedtem  (zanim nie pojawiła się  ta piękna  kometa) nie uciekałem.  Lecz moja Jedyna ców by z tego miało być wynikać? 

Nic przecież, a może tyle że przedtem wcale nie znałem strachu…nigdy wcześniej nie widziałem jednej Jedynej rzeczy. Najpiękniejszych i Ukochanych oczu,  wprost przerażonych na widok mnie…a może to tylko wyobraźnia chora? 

Ale te humory to nie tylko okno. Niestety czasem niezbyt pojmuję ludzi. Nie jestem w stanie zrozumieć po co były i są też  teraz (!!!) te podchody, pułapki?  Widziałem je wtedy i widzę je dziś. A przecież wystarczy powiedzieć wprost to co się powiedzieć chce. I koniec kłopotów! 

Po co jeszcze tworzyć te różne postaci,  po co wciągać w to nowe? Bawi Cię  to? Wątpię. 

Zapewne tylko brak zwykłej odwagi. Zmieniłaś się  jeśli tak to jest. Brak logiki,  brak odwagi i czego jeszcze Jedyna?

Czy potrafisz kogoś pokochać choćby tak jak siebie? 

☺Ok, jednak jak się postaram  to zrozumiem czasem,  choć to rozumienie boli.

Wciąż się  boisz, myślisz ze za 10 miesięcy będę przeszkadzał CI żyć. Że nie zapomnę. 

Masz rację nigdy Ciebie nie zapomnę ale mylisz się , nie uczynię nic przeciwko Tobie ani nikomu związanemu z Tobą. 

Myślisz że  coś poza Twoim dobrem ma jakieś znaczenie? Jakieś sądy czy wyroki???

   

5 uwag do wpisu “Ty i ja – 579

      1. Właśnie ☺są tacy którzy biorą oraz ci co wolą dawać. Mnie chyba też to cieszy najbardziej ale aby być z kimś trzeba umieć dawać i umieć pozwolić obdarować siebie.😊 Niestety wielu ludzi jest ułomnych. Nie potrafią się dzielić 😕

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

