Ty i ja – 577

Dzisiejsza noc była tak pomieszana że poza „brzydką buzią” i Kicią niewiele pamiętam. Ale byłaś i chyba wszystko było OK bo przecież nie obudziłem się na mokrej poduszce. No i Kicia szalała  pół nocy z jakąś biedną myszką. Chciała przynieść mi ją do łóżka ale ja chyba nie byłem w zbyt zabawowym nastroju gdzieś o godzinie trzeciej😕.

Bawiła się więc sama, a potem jak gdyby nigdy nic, wskoczyła do łóżka i wtuliła się w moje uda. Teraz siedzi na moich kolanach i wtulając swą główkę prosi o poglaskanie . Z wieloma kotami już się przyjaźniłem  ale żaden nie był taką przytulanką. Oczywiście to Ona decyduje kiedy bo to prawdziwy kot a nie maskotka. Jest też bardzo mądra i sama wybiera kogo polubi. Ale Ty to wiesz przecież i wiesz że Ciebie  polubiła bardzo. 

Zna się na ludziach lepiej ode mnie. Na Tobie też pierwsza się poznała. Choć nie! Pierwsza była Miła a ja dopiero (całkiem ) gdy zniknęłaś. 

Ģłupiec! Miał pod nosem najwspanialszego Czlowieka na świecie, Najcudowniejszą Kobietę a zauważył to dopiero gdy zniknęła. 

A teraz jakieś idiotyczne wrażenie  (może jednak idiotą też jestem) że czuję Twe myśli o mnie. Tak jakbyś nie miała milionów spraw ważniejszych. I to że mam wrażenie o kimś kogo kocham to jeszcze nie jest chyba zboczenie.  Gorzej że ja wierzę w to stary dureń , wierzę bo chcę tego. 

A może chcę tego bo w to wierzę  ? Tylko dlaczego tak jestem głupi? 

Ile można być zauroczonym? Miesiąc a może kilka? Gdy nawet nie widzi się tej swej wybranej? Ile czasu wytrzymują w swej stałości wszyscy ci co stanowią normę?

A czy ktoś był tak zauroczony że trwało to ponad trzy lata. Gdy w dodatku ani Jej widział,  ani słyszał, ani nawet realnej nie miał na „kiedyś” ten ktoś nadziei ? 

To nie jest żadną moja bajeczka! To jest jedyna miłość na tym pustym świecie. Bo przecież już ponad trzy lata (przynajmniej od 04.2014) gdy cierpię będąc najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem .

Jestem i będę bez końca,  nawet gdy tego słońca zabraknie. Mam swoje własne i to mi wystarczy. 

Nawet o wiele jak dla mnie zbyt wiele moja Ty prześliczna Jedyna !

Skomentuj

