Ty i ja – 573

Nie wiem co się dzieje  Chabrooka. Od kilku dni jakoś wciąż czuję Twą obecność. Miłą,sympatyczną a nawet więcej niż przyjazną.

Wiem, wciąż powtarzam sobie że to tylko jakieś nieokreślone wrażenia. ..

Coś czego nie rozumiem ale  z jednej strony to przepiękne uczucia,  choć czasem trudne w konfrontacji z rzeczywistością. Z drugiej nie chcę kolejnych znaków,  sny to i tak bardzo wiele. Ale lubię to ciepło koło serca gdy myślę o Najpiękniejszej. Gdy wydaje mi się  że Ona mnie lubi…może?

Oboje nie należymy do ludzi łatwych , lecz chyba jednak prawych, więc  mam Prawo mieć  nadzieje że kiedyś wybaczysz. Że zrozumiesz!

Że będziesz wiedzieć,  znać a nawet cenić  moją przyjaźń.

Chcę wierzyć, więc czasem wierzę.


Chcieć to sobie mogę a faktem jest seria „Twoich” dejavu  😕

Skomentuj

