Ty i ja – 569

1 maj, dziwny dzień 😕, nie bardzo wiem czy kojarzy mi się pozytywnie czy nie.

Pamiętam pochody pierwszo majowe gdy nawet kompania honorowa Wyższej Szkoły Morskiej (ze mną)znikala jeszcze przed dojściem do trasy pochodu. Zabawy z milicja,  choć jeszcze bardziej zabawnie było 3-go. Wtedy zdobywałem  „sprawnosci” a miarą ich była ilość przesłuchań lub ilość śladów po pałce na plecach. 

Tak było kiedyś Chabrooka,  dziś wystarczy założyć zwykle bojówki.

Ale Ok, to wcale nic nie znaczy, a jeśli już to tylko tyle że kiedyś było prościej. 
Dziś nie pojadę pod to najpiękniejsze okno. Mam trochę pracy w ogrodzie,  poza tym rower no i samo okno niezbyt zachęcające niestety. Ale przynajmniej wietrzysz, żyjesz, może uśmiechasz się codzień?  A sama myśl o Twym uśmiechu jest po prostu piękna. Daje mi kopa, siłę by żyć,  czekać choć trochę  jeszcze… Bo może. ..

Twój uśmiech Jedyna, cudowne zjawisko…

Skomentuj

