Ty i ja – 568

Prawie maj Chabrooka? Podobno miesiąc zakochanych???

Miesiąc? Cały? Tak długo kochać jednego człowieka? W tych pośpiesznych czasach stworzonych przez i dla ludzi, którzy nie mają czasu myśleć? Duuużaaa przesada! 

Po co komuś kochać latami, po co skoro można spędzić  z kimś noc ot tak dla higieny.

Albo zdecydować że jest ktoś pod ręką /niekoniecznie to ręka/ i po co czekać  na jakąś miłość. Ma się  już te z 18/16/ lat i „wszyscy” już przecież to „zaliczyli”

Nie jest tak? Spójrzcie na siebie , na swe otoczenie. Ilu z Was robi coś bo „tak trzeba”.

Ilu z Was wszystko co robi to robi dla siebie, dla swego bliźniego a nie na pokaz?

Sam wcale nie jestem tutaj wyjątkiem!  Nie jestem i nigdy nie byłem,  lecz teraz staram się  , …i może zmieniam.

Lecz tylko dzięki swemu uczuciu, dzięki Wielkiemu Szczęściu. Spotkałem Miłość  i Wam tego życzę. Potrafię cieszyć  się z okna odsłoniętego. Z tego że ktoś kogo lubię cieszy się z ustalenia daty swego ślubu. Z tego że  spotkałem jedną z ” wariatek” i jest jej lepiej mimo rozwodu. Że lubi mnie i pamięta. Dziękując za niegdysiejszą pomoc .

Cieszę  się  z tego że po dwóch latach znowu znalazłem siłę na rower. Że znowu prawie nie boję się wstawać.

Bo mam swoją Miłość! I choćbym nigdy jej nie zobaczył Ona jest ze mną  na zawsze. 

4 uwagi do wpisu “Ty i ja – 568

  1. Jasne, uczucia to proste sprawy…wydawałoby się 😉
    Tylko że nigdy nie zrozumiesz nikogo ani siebie w pełni jeśli nie poznasz przyczyn.
    Na ogół każdy jest takim jak jego przeżycia, doświadczenia. Mówię o tych, którzy nadmiernie myślą, zwłaszcza o Nich. Ale jeśli ktoś jest chociażby oportunistą czy hipokrytą to też coś za tym jest😊

    Polubienie

    1. Klęski, daj spokój, nie ma takiej klęski której nie można przekuć na wielkie zwycięstwo. ☺
      Jeśli nie nad kimś, bo wcale nie o to chodzi, to nad sobą!
      I to jest cały sens!
      Możesz nawet zwyciężyć śmierć a nie tylko własne zahamowania. Musisz chcieć, nic więcej?
      😊
      A jeśli chcesz dowodu to przeczytaj Ty i ja. Pierwszy wpis, bez numeru. A może nie? Przepraszam zbyt mało Cię znam😕

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

