Ty i ja – 566

Piękna pogoda, prawda Chabrooka?  Od dwóch dni pada bez przerwy a mój nastrój dopasowany jak zwykle  do Twego okna. Nie jest najgorszy ale i nie pieję z zachwytu.

Ważne że czasem gdzieś tam dostrzegam oznaki życia i cieszę  się że jesteś!

Cóż,  jestem szczęśliwy że Ty istniejesz. Nigdy nie zrozumiesz jak bardzo, a może?  Życzę Ci tego bo to by znaczylo że i Ty spotkalaś tego ktory jest Twój najbardziej ze wszystkich ludzi na świecie. Spotkaj Jedyna , poznaj kogoś przy kim wszystko by było tak proste i łatwe. Ja wszakże tyle lat czekałem na potwierdzenie mych marzeń i snów. Byłem już pewien  że nie istniejesz, aż zdarzył się cud. Spotkałem Cud, Ciebie Chabrooka i jesteś jeszcze piękniejsza niż w mych marzeniach. Mądrzejsza, lepsza i rzeczywiście piękna. Jedyna, Najdroższa, po prostu Ty.

Ale Ty bądź Jedyna najbardziej szczęśliwa to i mnie  podarujesz   szczęście Chabrooka. Ogromne bo oparte na najbardziej szczerym i prawdziwym uczuciu. ONO nic nie chce dla siebie, wszechświat dla ukochanej.  

Nic dla siebie?  No może tylko uśmiech choć z daleka Najdroższa. 

Zdrowia Kochana. I dzieci, czy dziecka mądrego i dobrego jak jesteś  Ty, moja Miłość. ….

Nie rozumiem sam siebie? ?? Marzę o Tobie od zawsze a gdy już  Cię zdołałem spotkać to życzę Ci kogoś innego. Szczerze Jedyna!

Szczerze życzę i jeszcze bardziej szczerze nic z tego nie rozumiem.

Czy miłość to rzeczywiście zdolność do rezygnacji ze wszystkiego dla tej Jedynej, dla jej szczęscia? I co to jest szczęście?

Wiem…wiem co byłoby nim dla mnie. Źycie z Tobą,  na zawsze. Ale też widzieć uśmiech Chabrookiej. Choćby  do kogoś innego. Cokolwiek co powiedziało by mi że Ta którą kocham jest szczęśliwa. I jak to zobaczyć? Nie burząc niczego…

Skomentuj

