Ty i ja – 562

Czy moje pisanie do Ciebie Chabrooka ma jakiś sens?  Dziś chciałbym zapomnieć swoją twarz, życie. Nie miało żadnego sensu i nie ma najmniejszych perspektyw. 

Badanie dzisiejsze, pranie mózgu, wspomnienia ..tyle zła wokół w moim tzw.życiu.

Jak żyć z tym? Jak z widokiem przerażonych najpiękniejszych i najbardziej kochanych oczu na świecie? 

Dzisiaj nie chcę się widzieć bo chyba śliny by mi zabrakło.

I po co to piszę. Po co kogoś kocham? Przecież nie zasługuję nawet na żadne ludzkie uczucia. 

Na nic poza piekłem,  a może i ni ego nie jestem godny. Bo jak? Skoro Ta która zawsze wybacza nie ma dla mnie nawet jednego słowa. ..

Pluuuum.mm.m…., Co sekundę umiera dwoje z nas… najczęściej to starzy ,często schorowani  ludzie ale czy przez to gorsi, czy mniej Ich żal? 

Jeden więcej czy jeden mniej. Kto to zdoła  zauważyć?  A przecież co sekundę  przestają istnieć dwa samodzielne, inne i niepowtarzalne światy. Czasem takie które nie zdążą nawet poznać słowa mama a czasem doświadczone tysiącami lat. A każdy jest wart tyle samo bo każdy jest wart wszystko.

A co z tymi których świat zdążył zginąć przed  nimi samymi? 

Bo tacy bez żadnego „obywatelstwa” też  istnieją. Jak żyć gdy twój ukochany świat zniknął i odejść z nim nie zdążyłem?

Lekarze od ģłowy a może od duszy?  Czy oni sami wiedzą co robią?  Czy grzebiąc palcami w twoim wnętrzu choć czują czego dotykają? 

Nie wierzę choć chciałbym. Może gdy jeszcze zaczynają ostożonie. Moźe lecz potem sķóra na czubka palców twardzieli i jak przez taką zrogowaciałą powierzchnię skóry poczuć aksamit naszej duszy?

Skomentuj

