Ty i ja – 550

Witaj Chabrooka!

Po kolejnej kolorowej nocy. Gdzie podróże morskie ,studia na WSMce ,mieszały się  z najpiękniejszym uśmiechem na świecie ☺znowu wróciła rzeczywistość!

Szara i niezbyt urocza-

-1 przyjaciel na fejsie😢

Kolejny skreślony???

No może to nie był przyjaciel, może wcale nie z tych wybrańców „ważnych”. Zresztą  czym dla Ciebie jest to co nazywacie sobie „przyjaźnią”? Ale i zwyczajny znajomy to dla mnie Ktoś. Jak bardzo chciałbym sobie zasłużyć na to aby moja Najdroższa choć tak mnie nazwała.

Cóż Ukochana marzyć mi przecież nie zabroniono, jeszcze? ??

Tylko nie wierz Jedyna że marzenia  nic nie kosztują.

Czasem wydają się  tak niewinne,  a potem któregoś dnia je spotykasz. Cudownie, chciałbyś wtedy powiedzieć, lecz co gdy nie masz już na to czasu?

Wariujesz? Buntujesz się, a może zapadasz się gdzieś  poza Styxem? Ranisz, zabijasz wszystkich dokoła, idziesz do czubków, przeklinasz Ojca?

Cokolwiek nie zrobisz zawsze będzie źle. Oby tylko dla siebie samego, oby nie dla kogoś kogo kochasz choć trochę.

Cudownie spotkać połowę swej duszy….tylko ten CZAS…. .


A ja i tak się mogę cieszyć!  Bo przecież Wiem że marzenia istnieją w rzeczywistości. I jeśli nie dziś jeszcze to nawet gdyby za tysiące lat…

I tak warto jest marzyć. ..

Warto Najcudniejsza! I nawet kochać warto,  choćby Jej już  nie było. A moja Ukochana jest przecież, choć Jej nie widzę to Wiem a czasem czuję.


Skomentuj

