Ty i ja – 547a

Kiedyś byłem tym samym miejscu,  Chabrooka napisala że nie chce mnie już znać. 

Uwierz, chciałem Cię posłuchać, nie dałem rady. 

Zbyt mocno serce bolało, zbyt głośno wolała duszą. ….

Ale to tylko moje zmarwtwienia jak teraz brak wszystkiego co dziś człowiekowi niezbędne.

Co począć? 

Chciałbym wiedzieć, jak który kiedyś wszystko wiedziałem najlepiej. ..

W dodatku wciąż jesteś raczej zasłonięta. Nawet tejeśli nadziei mi nie zostawisz. 

Ja nigdy nie byłem tak bezlitosny. ..chyba? 


Sypie się wszystko ale od kilku lat to standard. Ba! Gdyby było inaczej to dopiero byłoby dziwne! 

Skomentuj

