Ty i ja – 546

Witaj Jedyna,  dziś mam nowe stare marzenie. Coś takiego niby bez znaczenia  a dla mnie Mount Everest ☺

Po dziejszej szczęśliwej, kolorowej i przepięknej jak jej Jedyna bohaterka, nocy, marzę o czymś przyziemnym.   O odsloniętym oknie ,nie na parterze czy w stuterynie więc wcale nie tak blisko przy ziemi.

Nieskomplikowane i chyba niezbyt wygórowane te moje marzenie?

A dla mnie tak ważne jest  jakby moje  życie zależało od tego?

Choć  nie! Bo cóż jest warte  moje życie bez Chabrookiej bez Najdroższej i Najpiękniejszej kobiety na świecie?

Garstkę cukierków?  Jeśli to nie jest zbyt dużo?

.

Dziwne?

Jaki w takim razie wszystko ma sens? Skoro nigdy nie będziesz ze mną?          Wiesz o tym dobrze! Nawet gdybyś  mnie pokochała to i tak przepaść pomiędzy nami zostanie !

Po co więc żyję jeszcze? Czy jeszcze zbyt mało w swym życiu przeżyłem już bólu?

A może  szczęścia?  Nie swojego Najdroższa!

Dziś ucieszy mnie i spełni marzenia tylko szczęście innych. Twoje ….

No i okienko…? Cóż, nie zawsze jest niedziela! A i marzenia zadko się  spełniają zwłaszcza moje choć kiedyś potrafiłem walczyć to dziś potrafię co najwyżej  spuscić nos na kwintę. Gdy po raz kolejny zamiast światła dostrzegam mur którym odgradzasz się  od świata.

Co myślę wtedy? Zbyt dużo ,zbyt szybko i zbyt beznadziejnie . W dodatku choć nie niedziela to Szabat tuż tuż.

????

Nie wiem co myśleć  mam Najdroższa. Najlepiej nic,  tylko jak.

Bądź zawsze z Twoim ogniem w oczach. Razem z ukochanym dziećmi i z tym szczęściarzem. Tym który Twe serce posiądzie, w zamian za swoje.

Jak mi daleko do mego „domu”. Miejsca gdzie jest całe Twego życia szczęścia. Gdzie spotyka Cię ukochany widok. Uśmiech nic więcej nie potrzebujesz…

 

Skomentuj

