Ty i ja – 541

Patrzę na ten jedyny blok na świecie ,cieszę się że wietrzysz pokój.

Patrzę  z daleka ale moźe  „jutro” zapukam do Ciebie aby się pożegnaoć. Ciekawe czy otworzysz?

Nie wiem czy dłużej  wytrzymam? To wszystko jest tak całkiem bez sensu!

Nie wiem; po prostu nie wytrzymam kolejnej takiej nocy.

A może iść do zakładu zamkniętego?

Wybacz Jedyna na świecie chcę spłonąć ale żeby nikt więcej się  nie poparzył.

Jak to zrobić *??

Gdybym to wiedział byłbym Bo..m…albo razem z Nim.

Miałem szczęście, dwadzieścia minut później już okno na mój choć nie mój świat posmutniało 😐.

Ale nie chcę Najdroższa Chabrooka abyś gdzieś znalzła swoją choć najmniejszą winę . Może dam radę ? Może? Ale jeśli nie to chciałbym abyś wiedziała.

Ja przyjąłem,nie mogłem inaczej, wiem że zawsze będę Cię kochał choć  nigdy mi nie wybaczysz, i pewnie nigdy Cię nie zobaczę chyba że jakims przypadkiem.

Moje pieprzone życie to nie tylko miłość do Ciebie, niestety .

Są inne rzeczy z którymi nie potrafię się pogodzić. Większość pochodzi ze mnie samego. Z mojej słabości. Nawet z tej którą inni uważają za siłę.

A jedy na dziś prawdziwa siła, którą mam, to Ta od Ciebie. Wbrew Tobie lecz tylko dzięki temu że kocham Ciebie.

Żyję jeszcze tylko dla tego. Dla Ciebie  Ukochana i przecież też wbrew Tobie. 

I jak to pozbierać  i pogodzić, tę Wiarę,  tę Nadzieję i Miłość?  Z tym co chciałbym z całej kochajacej Cię duszy, z tym Pokojem dla Ciebie Jedyna.

Gubię się,  czasem znajduje a potem ginę znowu. Jedyne światło jakie znam jest nie tylko za wielkim murem  , jest za moimi grzechami, za mą słabOścią. Za moim życiem którego zabrakło. Za wszystkim cO kiedyś było ważne. Dziś nie ma już nic…

To wszystko Jedyna. Może kiedyś w innym świecie. ..

Skomentuj

