Ty i ja – 537

Witaj przepiękna!  Jedyna i niepowtarzalna.

 Chabrooka ?

Ech, a co to za różnica?

Co z tego że nie jestem pewien jaki jest to kolor? 

Jest najpiękniejszy i jedynpy!   Inny? Sama jesteś inna tą dziwną innoscią. Świeżą, nieodpartą. Dla mnie zagadkowa a jednocześnie znaną od tysięcy lat?Wybacz lub nie. I tak moje słowa to tylko śpiew pod wiatr. Nic więcej. Nic co można zważyć lub zmierzyć,  więc nic dla nikogo nie warte, ot słowa wiejskiego, choć  z miasta, przeciętnego, starego idioty.

Dziś  znowu to jedyne okno przyniosło  mi co najwyżej smutek.

Czemu wciąż się  chowasz przed światłem. Twa cera…

Jestes zjawą z innego świata? 

A przecież  wiesz że nie tylko Tobie nie dane jest zamknąć zrozumieniem ten cały świat raz na zawsze. 

Niewiele chciałbym pojąć Najdroższa. Poza wszystkim co jest Tobą Jedyna! 

Niewiele zatem? 

Skomentuj

