Ty i ja – 535

Chabrooka…?

Czemu Cię tak nazwałem? 

Masz przecież przepiękne imię . A ja pamiętam Twe oczy tylko wtedy gdy zamknę swoje. ..

Twe imię jest bardzo popularne wśród rówieśniczek a Chabrooka jest tylko jedna!

Tak jak jesteś Jedyną kobietą w moim życiu, jedyną którą kocham i od lat nigdy w to nie wątpię. 

A dziś jestem pogubiony. Przepiękne sny i zagadkowa rzeczywistość. 

Co Ty robisz? Co zrobiłaś, kim jesteś że ktoś tak bezgranicznie Cię pokochał.

Ja wiem  że Kimś, ja wiem że Cudem Najdroższa i Chabrooka.

Dzięki Ojcze że dałeś  mi to najpiękniejsze na świecie uczucie. Dla jednego dnia Miłości warto spędzić tysiące lat w piekle życia. ..

Miliardy okien na świecie, jedyne,  które mrozi lub rozpala  moje serce. 

A dziś, kilka minut temu, sam nie wiem. Parę cm wyżej niż przez ostatni tydzień? ??

Coś pozytywnego? Nie potrafię zrozumieć  tego Najdroższa. W tych okolicznościach ? 

Znów zbierasz dowody, a może  chcesz znać prawdę? 

Po co te podchody ? Zostalaś harcerką? 

Wystarczy spytać a moze tylko poprosić ….zniknę. Obiecuję, przecież kocham Ciebie,  nie siebie. 

Skomentuj

