Ty i ja – 532

 

23.03

 

Tutaj zbliża się „cyklon”, który zmiecie z powierzchni pewnie mnie, moje życie i wszystko co ze mną związane a ja tym wcale nie żyje Chabrooka. Teraz, po przecudnej nocy, w czasie której tonąłem w najpiękniejszych oczach. Kiedy z trudem łapałem oddech, gdy serce wybuchało pod wpływem dumy i radości.

Tak! DUMY! Bo byłem dumny że znam kogoś wspaniałego – Ciebie Chabrooka. Bo jeśli czegoś się wstydziłem to siebie, to tego że nie dorastam do kogoś kto jest ze mną. Bo byłaś! Chciałaś mnie znać! I nic więcej nie trzeba.

Dotyk Twej dłoni, zapach włosów, widok roześmianych szczęśliwych oczu, a przez nie wgląd do najpiękniejszej duszy. Może i mającej jakieś plamki, lecz to wszystko gdzieś ginęło w tym dominującym smaku i aromacie szczęścia. Szczęścia o które boisz się że tylko snem być może…., właśnie Jedyna, właśnie Najdroższa, właśnie Chabrooka!!!

Dziś, teraz mam tylko jeden nurtujący mnie  dylemat. Tyle zła wokół się zdołało przez me zaniechania zebrać. A ja tylko się zastanawiam czy odwiedzić Twe okno. Czy znów zobaczę tylko szczelinę…

Co znaczy to? Nic?

Nie wierzę Najdroższa , nic co jest związane z Tobą nie może być zwyczajnie bez  znaczenia. Każdy Twój oddech jest dla mnie tak ważny jak cała reszta tego świata, jedynego przecież który pozostał gdy tamten, w którym przyjaciółmi byliśmy, gdzieś zniknął.

Zniknął??? 

Sam go rozpieprzyłem idiota, choć i dziś bym to pewnie  zrobił w obronie Miłej??? 

Nie wiem??? A może znalazłbym inny środek niż ZŁO. Niż groźby…………..?

Prosiłem przecież…. tylko o słowo…. strach…..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Czekam przed szkołą gdzie kiedyś byliśmy razem, 😦smutny,  nawet bardzo przygnębiony. Zawsze gdy widzę mur wraca  to samo wspomnienie,  gdy kiedyś nie podnosilaś rolety przez całe tygodnie. Po tym jak mnie zobaczyłaś przez to swoje okno.Gdy byłem  pewien ze przez Twoje oczy nie mogę  być widzialny. Że One służą do patrzenia w Nie, nie Nimi.

 Bardzo zły czas a wciąż jest we mnie. 

Wybacz mi moje jedyne kochanie…., .kiedyś choć. Bo przecież  jeśli czegoś chcę od Ciebie to tylko Twego szczęścia Najdrozsza.

Tylko to że gdybyś nie odsłoniła  w ogóle to może mógłbym pomyśleć że zapomniałaś a 5 cm to już okazanie swej woli i to też że raczej niezbyt dobrego samopoczucia. Ale pewnie wszystko  to sobie mój zdziczały umysł wytwarza 😆wszystko to tylko sen jest. Ty Jedyna istniejesz,  mnie dawno już  nie ma.

Tylko kto śni Najdroższa? 

KTO?

Skomentuj

