Ty i ja – 528

A dziś chcę pamiętać aby patrzeć sercem, a może  duszą….

Tak Chabrooka, na Ciebie nie umiem patrzeć zimnymi oczami a dusza jest wciąż gorąca…

Stety lub jak kto woli,niestety! 

Cóż pokochałam Jedyną Różę i jestem szczęśliwy gdy zobaczę jedyne z tysięcy okien. Wiem że jesteś za nim Ty . Najdroższa.  Najpiękniejsza i Jedyna.

Dziś  niestety bardzo mało wpuszczasz światła. W dodatku po drodze widziałem rozjechanego pieska. Zawsze takie coś przeżywam, przypomina mi się  jak sam kiedyś potrąciłem pieska….

Tyle lat a wciąż boli..myślisz że będę w stanie zapomnieć o Tobie. ..kiedykolwiek 

Skomentuj

