Ty i ja – 523

 

14.03……

 

Dziś też jesteś przepiękna………., tak jakbyś kiedyś nie była Chabrooka???

A okno jak to bywa ostatnio, trochę „połowiczne”. Dzieję się coś?

Zapewne  wiele, w tej Twojej twierdzy nie do zdobycia ……………………

Choć wygląda jak zwykłe M, to dla mnie szczytem marzeń , byłoby zajrzeć do wewnątrz. Wcale  nie po to by kogoś  podglądać, tylko by zobaczyć jeden błysk szczęscia, radości czy zadowolenia w Tych jedynych oczach, które istnieją na mym , raczej niezbyt kwitnącym świecie. Choć wczoraj, dziś,… OK, jak dawno nie było. I jakieś „przeczucie” że Ty, …, Że z Tobą OK Najdroższa, że jest gdzieś widoczny/lub bywa chociaż/ten najcudowniejszy uśmiech na świecie!

Poza tym???

Poza tym, czyli poza Tobą, niewiele istnieje dla mnie życia. Owszem są rzeczy ważne, ale wszystko/ poza Miłą, Kicią i czasem jeszcze żoną/ nie ma wielkiego znaczenia. Czasem próbuję komuś pomóc, czasem nawet trochę wychodzi/ jak choćby Gusi , Żanecie czy kilku innym/ ale przeważnie sam szukam pomocy. Tylko sam nie wiem jakiej. Nikt nie wie. Choć wiem że był ktoś kto rozumiał to co jest we mnie. Tak samo jak ja chciałem rozumieć i rozumiałem JĄ! Ale …..

to wszystko zbyt późno, a może zbyt wcześnie. Przyjaźń ? Może. Miłość na pewno! Ale taka jaką kocha nas Ojciec, nic więcej nie mam. Choć czy istnieje coś więcej? Niż miłość tak bezwzględnie bezinteresowna. Bo choć chciałbym wszystko, Cię całą Jedyna, to poza dłonią/ nie ręką!/ nie wziąłbym nic!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

