Ty i ja -522

13.03

 

Dzień po dniu, noc po nocy, a wszystko inne. Dramatycznie inne! O 180 stopni. Dziś jestem naprawdę szczęśliwy, uśmiechnięty. Sypię dowcipami. Kocham ludzi, nawet niedzielnych kierowców.

Twe okno dziś jest Odsłonięte do połowy, a wczoraj było zasłonięte, choć wyglądało przecież prawie tak samo!!!

Kocham Cię Chabrooka i jestem szczęśliwy że kocham tak wspaniałego człowieka, tak cudowną kobietę.

Czuję Ciebie, jesteś , …, jak dzisiejszej nocy, nie obok, bliżej. Tak blisko jak może być tylko ktoś kogo kocha się nad życie! Czuję??? Twe wybaczenie??? Nie wiem lecz tak pozytywne fluidy związane z Tobą. Jak rzadko kiedy! Chciałbym uśmiechnąć się do Ciebie, spojrzeć w TE oczy, powiedzieć : jesteś jeszcze piękniejsza niż to sobie wyobrażalem. Przez ostatnie wiele nocy i dni. Powiedzieć że Cię kocham. Bo co to za tajemnica. Nie mam czasu na nie, a Ty i tak żyj wlasnym życiem. Jesteś zbyt cudownym zjawiskiem abym mógł chcieć Cię zawłaszczyć.

A przebaczenie??/

Jeśli mi kiedyś wybaczysz to bez żadnej mojej zaslugi. Nie , nie powinnaś! Choć może jeszcze się zmienię bardziej?

Tak , zmieniłem się. Dziś jestem inny niż trzy lata temu. Zmieniłem się , ale wcale sobie wybaczyc nie mogłem, wciąż tak wiele mi brakuje do Ciebie. Wciąż tak niedużo aby wejść na drogę do bycia Sprawiedliwym.

Do wejścia, choć może trochę już poznałem tej drogi.

Bylbym nim Najdrozsza, dla innych? Dla siebie?

Dla jednego uśmiechu od mej ukochanej. Dla dwojga uśmiechniętych Oczu!!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Wiesz Jedyna dlaczego dziś jestem tak szczęśliwy? Bo po prostu Wiem! Wierzę!

Bo jesteś tak wspaniałym, cudownym człowiekiem że mi wybaczysz. Pewnie  już wybaczyłaś, ale to nie ma nic wspólnego ze mną. To tylko dzięki Twej cudownej duszy. Pięknej bo śnieźnobiałej a jednoczesnie przekolorowej. Jedynej  (???)na świecie!

Skomentuj

