Ty i ja – 520

 

 

 

 

12.03

 

Jestem dziś jakoś przygnębiony Najdroższa. Czemu?

Znowu noc……….., nawet widok okienka mnie nie rozweselił, bo właściwie dlaczego? Ono przecież dziś jest raczej zasłonięte w 2/3, niż odsłonięte w 1/3!

Sny, Sny, sny!!!

Dawniej nie pamiętalem większości snów, dziś nie zapominam. Owszem, to blednie, rozmywa się gdy rankiem nie poleżę z zamkniętymi oczami, nie pomyślę o tym co Przeżyłem” nocą, rozmywa się wtedy wraz ze światłem dnia. Lecz nigdy tak nie pamiętałem???

Może to dlatego że wolę noce od dni, a może czasem bo nocą bywam szczęśliwym. Choć w dzień też często czuję tę radość, zwłaszcza gdy poczuję, pomyślę o czymś pozytywnym związanym z Chabrooką, z Jedyną. A przecież często tak mam. I Może żyję dzięki temu???

A sny?

Przeróżne Kochana, choć najczęściej to trzy ich są rodzaje. Że Ciebie szukam, znajduję lub nie. I potem cały dzień / gdy nie znajdę/ jest gorszy. Że jesteśmy razem, że jesteśmy rodziną. Często dzień jak co dzień, razem ze wszystkimi. Z dziećmi, z naszymi zwierzątkami/ to też rodzina a głównie to koty!/. Nawet gdy są problemy, nawet gdy zdarzają się czasem nieporozumienia, nawet wtedy to szczęśliwe, najszczęśliwsze noce i dni po nich są jasne i piękne!

Najgorsze sny / jak dzisiejszej nocy/ , gdy Ty jesteś chora, albo gdy umierasz. Ja w tym śnie często wiem, wierzę że mógłbym Ci Najdroższa pomóc. Choćby oddając swe serce, życie. Z tej miłości wszystko. Lecz nie jest mi to dane, a jęśli umieram to z bezsensu, z rozpaczy. Nawet tak moje życie nie jest potrzebne nikomu……

Jak dziś nad ranem…………..,jak zawsze…………figurka-kot-serenada-ser_7217_m

 

Skomentuj

