Ty i ja – 517

 

A potem?

Potem , w taką „okrągłą rocznicę” nie mogłem nie zobaczyć tego tak niepozornego ale przecież jedynego okna na świecie. Dla mnie! Okna do mego szczęścia,albo muru z samych ośmiotysięczników???

No i było prawie odsłonięte, super. Zresztą Ty pewnie nie wiesz że jest to DRUGA ROCZNICA, tego gdy pewna , ponoć dojrzała i samodzielna kobieta bała się nawet spojrzeć w moją stronę, jak dziewczynka w sklepie z zabawkami. Ta która wie że ta lala nie dla niej, więc woli nie patrzeć, albo może boi się snów.

A zresztą, przecież to nie jest moja sprawa. Ja cieszę się że już nie pamiętasz, że omijają Cię wyrzuty sumienia. Za co?Za udział w falszywych zeznaniach, ale to nie mój grzech. Więc z pewnością Twój wymarzony/ chciałam z nim spędzić życie/ ma na to tysiące rad. Bo przecież wspiera Cię mocno jak potrafi. Wtedy gdy nie zdąży uciec ze zwykłego strachu!

Oczywiście to wszystko nie moje jest życie, nie moja sprawa. Moje tylko uczucia przeróżne, aleee….

Ale przepraszam , nie powinienem,…, ten dzień…. choć to też mnie nie tłumaczy wcale.; gdybym wiedział że kiedyś będziesz to czytać to , kto wie, może bym wykasował???

Choć nie! Bo każdy ma prawo do uczuć, nawet gdy są „niesłuszne” , nawet gdy komuś nie bardzo pasują. Lecz nikt nie ma prawa ranić drugiego czlowieka rozmyślnie. Wiem, raniłem. Wiem! Lecz rany/TWE/poczułem dopiero potem.

A Ty???

figurka-kot-serenada-ser_7217_m.

Aaaa, wyczyścili Wam, obok wyjścia, już z tydzień , dwa temu. Teraz trudniej będzie ukryć się przechodząc pod ścianą. Jeśli ktoś ma się przed kim ukrywać. Poprzycinali trochę krzewów, nawet te w których niektórzy coś sobie chowali. Szkoda trochę przyrody, ale widać „obrońcy” jej mają inne sprawy.

 

Skomentuj

