Ty i ja – 514

 

7.08

Pełno „świąt” wszelakich Chabrooka! A ja znowu przejechałem z 40-50 km tylko po to aby przez chwilę popatrzeć na pewne okno. Tylko? Wcale nie Najdroższa! To dowód że żyję i czuje. Wciąż, że to nie tylko piękny sen, nie tylko marzenie od , może już setek /???/ lat? I znów się cieszę. I znów jest przepięknie, nie tak jak wcześniej tygodniami zaciemnień!

Po nocy przychodzi dzień! To tak proste i oczywiste. Wierzę, przyjdzie, a może Ty przyjdziesz? Za wszystkie jasne dni, za wszystkie wschody i zachody słońca.

Czy wiesz jak piękne są na M.Beringa/wschody i zachody/, czy wiesz Jedyna jak niesamowita jest Zorza polarna? Wiesz czy nie, to i tak jest bez znaczenia!

Bo przecież :- Kudy im do Ciebie. Twój cień jest piękniejszy od najpiękniejszego wodospadu!

Choć poza kilkoma filmikami, poza zatartymi już wspomnieniami, poza obrazem w moich nocach, ja przecież nie wiem Jaka dziś jesteś Jedyna. Choć wiem i będę wiedział że NAJPIĘKNIEJSZA!

 

Aaaaleeee! Cóż to Ciebie może zajmować?

Żyją gdzieś sobie ludzie, gdzieś obok. Chodzą ulicami , wcale nie w Indiach czy Pakistanie. Tu u nas też, lecz wykluczeni.

Niedotykalni?

Nie, bo nie chcą aby ktokolwiek ich „dotykał” , chca czegoś innego. Chcą życia , takiego pelnego smaku i koloru. Dadzą Ci wszystko co posiadają, lecz za Coś. Za Twoją duszę. Za to że będziesz kochać Ich i swe życie, tak samo jak kochają oni. Gotowi oddać wszystko, bo nawet więcej niż swe istnienie za Ciebie. Twe „ja”, …, jeśli potrafisz je zachować. W tym świecie kłamstw i złudzeń. W tej dziwnej ciągłej „grze” – kto kogo, a wcale nie o tym kto dla Kogo.

Widzisz Pięknooka Ja oddałem Ci wszystko, a może samo „wzięło i odeszło”? Twym jest moje serce, Twoją moja dusza. Myśli moje i najpiękniejsze marzenia! Moja Cała Prawda!

To zbyt mało dla Ciebie?

Trudno , nie mam nic więcej Najdroższa, nie ma, choć chciałbym bardzo mieć tyle aby starczyło na całe Twe życie i na cale szczęście Świata tylko dla Ciebie…………

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Wiesz co Najdroższa, ten blog jest tylko dla mnie samego przecież. Jak moje spalone i rozsypane na wietrze wiersze. Jak moje życie, które nikogo nie powinno dotykać, a „dotknęło” moją Najpiękniejszą. No więc, ktoś, jakaś miła dziewczyna postawiła mi „lajka” po prawie trzech latach, po prawie 50 tysiącach przejechanych kilometrów do Ciebie

/ równik już drugi!/, po prawie dwóch tysiącach napisanych stron!!!

Komuś podobało się to co jest dla Nikogo? Pisane bez myśli i bez korekty. Pisane z duszy. Wszystko! To dobre i złe!

Nic!!!

Tylko myśli strumień. I nie jest to czysty górski potok, nie …….wcale!

Są jeszcze marzyciele na świecie….., nie tylko Ty „moja” Jedyna….

A te święta???  cóż jutro 8-my marca, i mimo wszystko lubię ten dzień, pojutrze 9-ty marca. Druga rocznica wyroku! Właściwie to jego koniec, zgodnie z naszą umową przed rozprawą! Ja swego dotrzymałem, a Ty?

Potem 11-ty, wieczór, jeszcze będziesz obchodzić ? Znowu pojedziesz z Mamą. Znowu nie ma obok nikogo z choć jednym jajem?

Przepraszam! Nie moja sprawa, przecież!

I jeszcze to co „znalazłem” u tej „dziwnej marzycielki” , której się moje ględzenie podoba!

 

„Tylko człowiek odmierza czas.
Tylko człowiek wybija godziny.
I właśnie dlatego jedynie człowiek doświadcza paraliżującego strachu, którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie.
Strachu przed tym, że zabraknie czasu.”

Ja, którego niewiele rzeczy na tym i Tamtym świecie mogło by przestraszyć właśnie to czułem gdy dowiedziałem się o raczku. Balem się że nie zdążę poznać kogoś o kim marzyłem całe życie. Że możemy coś zrobić, dokonać RAZEM, a nie zdążymy…..

Obyś nigdy nie poznała tego uczucia Jedyna!

Skomentuj

