Ty i ja – 512

 

4.03

 

Zawsze lubiłem marzyć Chabrooka, ale teraz to chyba przeginam???

Czasem wierzę w to że wśród bardzo nielicznych odwiedzających tę stronę/ byle jaką moim zdaniem, bo piszę na ogół bez żadnych korekt, po prostu coś się tu „wylewa”/ jesteś czasem i Ty. Czasem myślę, a może marzę że wchodzisz tu, choć nie wiem po co. Nie wiem czy chciałbym abyś to czytała teraz lub kiedyś/ może po mojej śmierci, choć gdyby to miało Cię zasmucić???/.

Nie wiem Ukochana, bo kochać wolno, ale sprawiać komuś ból, nawet miłością???

Są rzeczy przed którymi trudno mi się powstrzymać! Jednak wtedy wierzę że moje majaczenia o mej , wciąż obecności w Twym życiu, są tylko wytworem mojej wyobraźni!

Co jednak jeśli rzeczywiście tu zaglądasz. Jeśli robisz to nie dla kontroli, jeśli to co tu piszę nie jest Ci obojętne. Co wtedy gdy boisz się że w to uwierzysz. A najgorsze gdy w to wierzysz i nie daje Ci to spokoju.

Co z tego że to jest Prawda. Co z tego że to Najprawdziwsze z prawdziwych uczucia kochającego Ciebie człowieka??? Bo co jeśli jest to dla Ciebie ciężarem. Jeśli moja Miłość po prostu Tobie ciąży?

Co mam zrobić Jedyna, bo przecież serca , duszy sobie nie wyrwę. Wybacz! Nawet dla Ciebie, Jedynej, ukochanej , Najdroższej. Po prostu NIE POTRAFIĘ , zapomnieć, przestać kochać. Nic nie potrafię.

Co mam zrobić Jedyna………………..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

