Ty i ja – 511

 

3.03

Ostatni poniedziałek/3.3.14/ , choć już wtedy nie byliśmy „przyjaciółmi”. Potem jeszcze bardziej „nie byliśmy”, a teraz?

Jeśli kiedyś będziesz miała niedosyt przyjaciół, to pamiętaj że ja nim jestem zawsze. Nigdy nie będę Twoim „mężczyzną”, mężem czy kochankiem! Coś takiego co niektórzy nazywają „partner” to mnie owszem, interesuję, ale w biznesie lub brydżu.

Lecz przyjacielem będą nawet spoza aktualnego świata. Bez względu na „żydostwo” czy jego brak. Gdybym/co niemożliwe przecież/ nawet przestał Cię kochać. Jak mężczyzna kobietę, to kochałbym jak przyjaciel swego przyjaciela. To tak pokrewne uczucia! Gdy jest to Przyjaźń i gdy jest to Miłość.

Tylko wtedy!!!

Dzisiejsze okno ładniejsze od wczorajszego. Choć dziś już wiem po co tam bywam.

Dla tego cudownie słodko-gorzkiego uczucia w duszy, a może sercu czy piersiach? To samo uczucie, którego wcale nie znam z jakikolwiek innych sytuacji. Ono jest zawsze związane z Tobą. Z myślami , marzeniami, wspomnieniem snów.

Lecz najsilniejsze jest wtedy gdy widzę Twe okno, gdy zapewne myślę że jesteś gdzieś za nim. Gdy „czuję” Twą bliskość Chabrooka. Gdy wiem że Cię Kocham jak nigdy nikogo!

Choć trochę gubię się wtedy. Nie jestem sobą jakiego znam. Jestem „miękki” i wcale nie myślę, bardziej „czuję”, a może myślę że czuję?

Czuję że nie potrafię spokojnie, logicznie myśleć???

Co z Tego? Pewnie nic moja Jedyna , ma Najpiękniejsza. Nic nie musi być z tego, choć ja bardzo chciałbym aby z tego lub z czegokolwiek innego wyszlo tylko jedno.

Jedna uśmiechnięta buźka, przesłana na mój NUMER. Jak kiedyś! Dziś też uleczyłaby wszystko. Uwierz! Nie tylko u mnie ….

Dla Ciebie świat też byłby piękniejszy….

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Gdyby nie było innej już dziś okazji to wieczne , ode mnie dla Ukochanej – Szabat Szalom

Skomentuj

