Ty i ja – 509

 

1.03

 

Wiosna prawie. Lecz nie byłoby czym się cieszyć gdyby nie TY. Twe okno dziś znowu piękne.

Więc ja mimo tych wszystkich problemów ze wszystkim zwyczajnie się cieszę? Co Ty masz w sobie Chabrooka. Co za cudem jesteś niezrozumiałym ze nawet jeśli nie istniejesz dla mnie to wciąż jesteś Najważniejsza?

Co masz, poza przepiękna , mądrą duszą. Poza cudownymi mądrymi oczami, uroczym uśmiechem i wszystkim, na czele z przepięknymi drobnymi rączkami. Lecz skoro nawet nie potrafisz wybaczyć? Skoro nie chcesz „niczego od tego pana!”, gardzisz , brzydzisz się lub po prostu olewasz, co jest wq Tobie że dajesz mi uśmiech w tej ciemnej nocy gdzie od dawna jestem. Co sprawia/ w Tobie/ że ja chcę, czekam wciąż jutra. Jakie lekarstwo dałaś mi że jeszcze żyję i co jest w tym oknie że daje mi siłę a nawet chęć.

Co każe czekać na Ciebie z nadzieją???

Wszystko rozumiem i nie wiem nic!

Podaj mi rękę moja Najdroższa, pokaż drogę! Poprowadź Jedyna….,

albo nie rób nic Ukochana, wystarczy że Jesteś…… to cudownie że Jesteś…

Dla mnie to zawsze będzie jedna lecz ogromna szansa! Na co?

To oczywiste jedyna! Na to że kiedyś zobaczę Twój uśmiech i powiesz/ może nie do mnie/ – : Jestem szczęśliwa…………………………

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

A dziś wspominam Józka. Józka „wariata”, kiedyś pisałem o nim kilka zdań. Zapewne nie żyje, bo dziś miałby może z dziewięćdziesiąt, a może więcej lat. Dziś jego święto, dla mnie właśnie jego! Cześć pamięci Jego. Cześć pamięci bohaterom. Zazdroszczę im, …, bardzo.

Kiedyś to wszystko było tak proste. Wróg był wrogiem, jawnym i wystarczylo tylko poświecić swe życie. Dla ukochanej, dla dzieci, dla Ojczyzny. Jak proste były to wybory. Tak że nie było co wybierać.

Cieszę się z tego że młodzieży otworzyły się oczy. Że dla wielu teraz być Polakiem to Wartość! Przypominam sobie nasze rozmowy, czy z Twymi rodzicami. Ja w to wierzyłem, przecież właśnie dzięki temu że poznałem Ciebie, albo poznałem się na Tobie. Twoi rodzice byli sceptyczni.

A ja teraz jeszcze bardziej żaluję Komiksu. Szkoda, szkoda! Z tysiąca przyczyn.

Skomentuj

