Ty i ja – 507

 

27.02

 

Witaj ukochana marzycielko!

Jesteś nią przecież, choć bronisz się przed tym.

Cóż, to nie jest do obrony. Wszystkie zbroje na nic. Wielu uwierzy jak to jesteś racjonalną realistką, a pod tym i tak zostanie ta wspaniała mała dziewczynka, która swój świat malowala kolorami wprost ze swojej duszy. Teraz zakwitła piękną kobietą, Najpiękniejszą, lecz w duszy jest to ta sama cudowna , delikatna „żeglująca w chmurach”, lecz tylko wtedy gdy nikt nie patrzy. Cudowne dziecko i jednocześnie najcudowniejsza kobieta. Łagodna jak bryza a czasem chmurna i burzliwa /oby najrzadziej/ jak cyklon o imieniu c….. ??? Chabrooka???

Nie Najdroższa, Chabrooka to synonim łagodnego szczęścia, dobra, miłości , a nawet czasem wyrozumiałości i przebaczenia. Jeśli ktoś ma szczęście i zasłuży na nie!

 

Nie wiem Jedyna, Ty może nawet nienawidzisz lub co gorsze wcale nie dbasz o moje istnienie. Jestem jak ten kamień przy drodze. Niewidzialny , no chyba że się potkniesz.

Nie potykaj się o mnie! Proszę, nie dbaj raczej. Bo choć Twój dotyk to wielkie szczęście to mi wystarczy tylko myśl o Tobie.

Tak! Sama myśl że gdzieś jest ktoś tak cudowny jak Ty może dać tak wiele szczęścia. Ciepłych, gorących myśli i uczuć. Że gdybyś mogła je choć czasem czuć. Wciąż byłabyś zakłopotana lub wściekła.

A ja? Wybacz , nie umiem inaczej. Życie i myśli o Tobie, oddychanie , jedzenie czy picie i myśli pełne miłości, to wszystko jest tym samym. Dla mnie powszednim, zwykłym dniem. Marzenia i oczekiwanie………

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Wiele lat,… próbowałem…. A wciąż jestem i umrę marząc….

Okno piękne, za nim Ktoś jeszcze piękniejszy, Najpiękniejsza i Najmądrzejsza. Jedyna!

Ponoć każdy  ma na świecie, gdzieś, swą połowę.

Nie wierzę  w to. Przecież dla wielu najładniejsze jest własne, czasem  nawet koślawe odbicie!

Ale moja druga połowa  istnieje choć moją nie jest i nie będzie, ale jest……moim jedynym kochaniem na wieczność i nadzieje że będzie kolejne życia, kolejne spotkanie, jeszcze jedna szansa.

Skomentuj

