Ty i ja – 506

 

26.02

 

Wczorajsze pretensje? Nie Chabrooka, nie było pretensji! Tylko relacja ze snu, nic więcej, choć mogło to brzmieć inaczej. jeśli tak mogłaś odebrać – Przepraszam.

A ja i tak wiem że TY JESTEŚ CUDEM.

Cóż, wiem swoje, tak jak wiem że będę oglądał pewne okno tak długo jak tlić się będzie me życie, a może i dłużej???>

Bez obciążeń dla Ciebie, lecz dla mnie ten widok/ jak dziś połowy okna-słońca mego/ to chęć do życia choć jeszcze dzień. Choć czuję się nie najlepiej/ bok boli jak kiedyś, choć niby wyniki OK???/ lecz psychicznie Twoja Osoba zawsze buduje mą radość życia, nawet tylko dlatego ze jesteś.

Jesteś to i ja chcę żyć jeszcze wciąż na tym świecie, tym samym….. bo to jest zawsze jakaś szansa, choć tak maleńka jak kiedyś to że wrócę gdzieś na”tę ziemię”. Więc może jednak….

Wiesz ukochana , jest taki film. Płaczliwy melodramat??

Pewnie wielu tak by go nazwało? Pewnie! Tylko dla mnie to najprawdziwsza prawda z wszystkich prawd~!

O tym czym jest miłość do ludzi i czym do Jedynej….

Seven Pounds lub Siedem dusz, z Willem Smithem/ lubię/ i Rosario Dawson/ też lubię/ .

Czemu to Prawda?

Bo WIEM, JESTEM PEWIEN że oddałbym Tobie swoje serce , oddałbym swe życie aby ratować Twoje. Gdybym tylko miał najmniejszą szansę Jedyna.

Bardzo bym tego pragnął, oczywiście nie Twej choroby, lecz tego aby zrobić COŚ co Ci pomoże,…., choć odrobinę Najukochańsza. Choć anonimowo. …. Jakkolwiek Najdroższa…

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Wieczór, kicia obok, a ja….., ja tak cieszę się że Ty gdzieś JESTEŚ…………..

Skomentuj

