Ty i ja – 503

 

Potem

 

Cudownie jest kochać kogoś takiego jak TY, Chabrooka. Mieć Ciebie właśnie bo nie ma drugiej Takiej! Mieć w swej duszy, a nie posiadać. Bo posiadać nie można nawet psa czy kota. Można go kochać, być mu przyjacielem. Posiadają tylko niezbyt „skomplikowani”, którym coś się tam wydaje. Posiadanie, dominacja czy choćby chęć rozkazywania, to zwykłe zboczenia, bo w każdym jest ta sama sxzansa aby stać się Jego częścią. Więc nie starajmy  się górować nad Nim, nie poddawajmy się też Jemu. Jesteśmy Nim i On jest Nami i nie tylko….

A ja jestem tym szczęściarzem, któremu na myśl o Jedynej robi się gorąco gdzieś w piersiach. Pewnie! Jest wiele smaków szczęścia. Lecz dla mnie, tego co poznał „wszystko”, takie, cudownie nowo odkryte uczucie jest nie do przecenienia.

Jestem szczęśliwy i wiem że kiedy odejdę/obojętnie czy za godzinę czy za sto lat?/, to odejdę szczęsliwy i spelniony i może spokojny???

Jeśli uda mi się odzyskać Miłą, .. choć odrobinę. Jesli będę wierzył że Ty jesteś szczęśliwa. Będę SZCZĘŚLIWY !

Wiem , jestem pewien, bo spotkałem Ciebie. W mym sercu najwspanialszego czlowieka na świecie i Najpiękniejszą kobietę jaką widzialem.

Cudownie „mieć” kogoś dla kogo wskoczy się w ogień, nie tylko bo zrobi się jeszcze trudniejsze rzeczy! Choćby dla tej Jedynej postara się być lepszym, postara się rozumieć innych. Żmudna , codzienna, nieskończona to praca. Lecz nic nie ciąży bo to dla CIEBIE!

I co z tego że Ty o tym nie wiesz, co z tego ze nawet gdybyś wiedziała to nie uwierzysz. Ja myśląc o Tobie z uśmiechem, przez to bardziej kocham wszystkich Twych braci. I moich, ludzi!

 

Smutny jest widok dzisiejszego „muru” lecz ja tlumaczę sobie : To nic!

Czuję rozterki, lecz nie wierze w to że moja kochana ma gorszy dzień. Niczym nie zasłużyła przecież, a obok tyle życzliwych osób, z pewnością lepszych i z pewnoscią ważniejszych,……

 

A mi wystarczy to że wiem że jesteś gdzieś, … jesteś tak cudowna, Najdroższa w mym sercu. Jedyna w mej duszy, po prostu Ty – Chabrookie szczęście…..

 

Tęsknię do Ciebie, …… czy do mojego obrazu Chabrookiej???

Wiem!!! To jedno i to samo, bo przecież znam Twe skazy, lecz one są…, po prostu Twoje!

Movie Memes??? Lubię, choć czasem są nieskomplikowane/ czytaj – dla niezbyt wymagających, a za taką Cię nie uważam!/.

No i za to też Ci dziękuję. Choć co to ma za znaczenie? Skoro życie mi daje sam fakt tego że Ty jesteś………figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

