Ty i ja – 502

23.02

 

Zdaję sobie sprawę że czasem tu „przeginam”, ale piszę to co mam w sercu, choć pewnie nie uwierzyłabyś gdybyś miała choćby okazję przeczytać. Tylko po co? Co to miałoby zmienić? W Tobie, czy w moich uczuciach. Bo to co się kiedyś „porobiło” z pewnością zmieniło mnie. Na ile i czy wystarczająco? Nie mam narzędzi aby to ocenić. A Ciebie , ani Twego postępowania wcale nie chcialbym zmieniać. Czy chciałbym mieć na nie wpływ? Oczywiście , lecz nie taki jak przecież miałem i nie bez Twej świadomej zgody. Pytania o radę….

Co do wczorajszych treści wieczornych. To myślalem o tym chyba z pół nocy.

I wiesz co Chabrooka! Ja marzę , więc chciałbym, abyś mnie pokochała. Lecz wiem że : po pierwsze to niemożliwe, po drugie , nawet gdybyś to ja potraktowalbym jako jakieś Twe poświecenie. Litość nad starym kochającym Ciebie człowiekiem, a na to wciąż jestem zbyt dumny, nawet kochając jak wariat, nawet teraz…

Ale wiem że uznalbym mą miłość za w pełni spełnioną, gdybyś mnie chociaż lubiła, gdybym wiedział co z Tobą i czasem mógł pomóc, gdybym mógł , jak pasożyt, żyć Twoim szczęściem, choć odrobinę.

I wiem że dziś to wszystko jest mniej niż prawdopodobne choc minimalnie. A jednak chcę!

Chcę, potrzebuję tego swego „drugiego życia” ,tego w którym kocham Najwspanialszą, jedyną kobietę na moim świecie.

Całe życie byłem marzycielem, romantykiem , poetą, a żylem całkiem sobie inaczej. Te wszystkie życia i wszystkie śmierci. Ciężko jest być na co dzień innym niż ukształtowana jest twa dusza, zimnym realistą, „praktycznym”, podczas gdy co innego gotuję się w tobie. Wiem! Ty wiesz coś o tym, może nawet więcej niż ja, ale……

Wszystko oddałbym za Twój jeden uśmiech i pocałunek w policzek.

I widok Ciebie szczęśliwej, ten widok! Bo nikt nigdy nie wyglądał piękniej niż Ty,…. wtedy…

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

