Ty i ja – 500

22.02

 

Rzęsy! Wcale nie pamiętam tego snu moja Chabrooka. Lecz sam koniec był piękny, więc caly sen zapewne też.

Pamiętam Twoje oczy, patrzyłaś na mnie, lub kogoś kto stał przed Tobą z uczuciem. Sympatii? To zbyt mało, na pewno zaufania i może miłości/ cóż to tylko i aż Sen!/.

Lecz nie oczy przykuły moją uwagę, na policzku/ lewym/ miałaś rzęsę. Wypadła. Dotknąłem, wziąłem ją między palce, nie odsunęłaś swej buzi, ufałaś! Potem dotknąłem Twego policzka jeszcze jeden raz. Wierzchem swej dłoni,trochę pomarszczonej. Przytuliłaś się do mnie jak wtedy, przed Twym domem. Lecz ja wdychałem zapach Twoich włosów, nie puszczałem Cię. Calowalem Twe włosy.

Zamknąłem oczy, co za cudowny sen………………

A potem Twa buzia zmieniła się kocią mordkę, i rzęsy też. Długo nie chciałem otwierać oczy, budziłem się bardzo wolno. Wciąż smakując, żyjąc tym przepięknym snem…?

A może kiedyś, w którymś z kolejnych filmów…..

 

Dziś jubileusz – 500 tny wpis, choć tak naprawdę było ich może z dwa razy tyle, bo przecież w pierwszej setce są wpisy wielokrotne. Niedługo będzie z 2 tysiące stron, a może już by było. Gdybym tylko chciał się stosować do zasad pisania w naszym języku. Akapity i tym podobne.

Pewnie niedługo będzie już z pół miliona słów, a ile znaków.

Tylko czy jest w tym wszystkim choć jedna myśl! Może?

To że Cię kocham, to że jesteś bezpieczna i może to że nigdy nie zrobię nic przeciwko Tobie, raczej oddam życie w Twojej obronie. Zresztą,…., moje życie już się skończyło i mogę zamiast pierdzieć poświęcić je dla jakiejś sprawy, dla kogoś kogo kocham. Bo po co żyć, gdy z przodu tylko jakaś ściana. Wszędzie mury. W oczach , w sercach.

Czy tylko moje serce na dłoni???

Znowu o sobie i o sobie? Najmniej ważnym elemencie Twojego świata!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Ogromna fala dejavu , 5,10???? Wszystkie jakoś powiązane z Tobą. W dodatku moja dusza czuje, ja czuję. Coś takiego jakbym był obok. Ciebie , wcale nie nienawidzącej. Wcale nie obojętnej w stosunku do mnie. Jakoś zaciekawionej….???

Sam nie wiem. Sny to sny, ale i dzień mój należy do Ciebie.

Ale nie cale życie. Ja chciałbym lecz późno! Zbyt późno, ale…., ale większość moich „dotknięć innego wymiaru, zawirowań czasu” to tylko TY.

Nikt więcej z całego świata, Ty, wymarzona……..

Skomentuj

