Ty i ja – 498

 

południe

Może zaraz wsiądę, pojadę w stronę po której wstaje słońce, bo chociaż tego na niebie dziś raczej nie widać, to tam gdzieś jest to jedyne , to najpiękniejsze. Moje słońce, w dodatku me powietrze i woda. Wszystko co do życia potrzebne?

A może to bez czego nie da się żyć? Bez czego życie gdzieś gubi sens. Bo jak tu żyć bez ludzkiej Miłości?

A przecież Miła „odeszła sobie”! Odsunęła się po tym jak jej wmówiono, ze móglbym ją zostawić dla kogoś innego…???

Nie mógłbym, nigdy nie zapominam o tych, których kocham. A miłość też nie jest dla mnie żadną zabawą w „Silent Hill”, choć przecież poznałem tez uroki obcowania z ludźmi zwanymi „nienormalnymi”, a zresztą sam nie czuję się spełnieniem norm wszelkich. A i Ty- moja Najukochańsza też „jesteś inna niż inni”. Taką Cię kocham i taką zawsze przecież kochałem….

No i mojego braku NORM najzwyczajniejsze potwierdzenie! To że teraz jestem szczęśliwy, tylko, nie raczej aż dzięki temu że wiem że istniejesz. Owszem, chciałbym o Tobie czasem coś wiedzieć, uslyszeć choćby że spotkałaś swą miłość, że udało Ci się osiągnąć cokolwiek, choćby pewność i spokój swej duszy. Chcialbym czasem zobaczyć Twój uśmiech, cudowne oczy i poczuć Twój zapach…

I nawet gdy już nie ujrzę Cię nigdy to mimo to jestem szczęśliwym czlowiekiem. Wiem! Że istniejesz i Wierzę że kiedyś jeszcze Cię spotkam.

I nie ważne jest kiedy, bo przecież miłość jest wieczna, ta moja , dar od Bo-a, Największy!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

